Biuro podróży Jarosława Kuźniara inwestuje w jedną z najstarszych polskich winnic

Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Firma Jarosława Kuźniara goforworld.com inwestuje w jedną z najstarszych polskich winnic - Winnicę Zbrodzice. To lider na rynku winiarskim w Polsce. Celem tej współpracy jest rozwój i promocja enoturystyki oraz polskiego winiarstwa.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Polskie wino przestaje być niszą. W naszym kraju swoją działalność zarejestrowało już ponad 330 winnic, z różnych regionów Polski, począwszy od Dolnego Śląska, przez legendarne Lubuskie, Małopolskę, Pomorze, Podkarpacie i Świętokrzyskie.

Winnica Zbrodzice, zlokalizowana blisko uzdrowiskowej miejscowości Busko-Zdrój, to prekursor winiarskiego biznesu. - Byliśmy pierwszą polską winnicą komercyjnie sprzedającą wino w sieciach handlowych w 2009 roku i do 2012 roku największym producentem markowego wina w Polsce - mówi Jacek Tarkowski, właściciel Winnicy Zbrodzice. I dodaje: - Enoturystyka wydaje nam się naturalną drogą rozwoju polskiego winiarstwa i naszej winnicy, a goforworld.com, ze względu na swoje doświadczenie w zakresie obsługi ruchu turystycznego, najlepszym partnerem, który pomoże nam się rozwinąć w tym obszarze i z którym wspólnie odniesiemy sukces.

W czasach, gdy pandemia zamyka lotniska, a specjaliści odradzają zagraniczne wyprawy, podróżnicy obierają nowy kierunek: Polskę.

Turystyka zagraniczna w tych miesiącach nie istnieje. Kiedy i w jakiej formie wróci? Trudno powiedzieć. Ale nasi klienci chcą poznawać świat, odkrywać bliższe miejsca w inny sposób - tłumaczy Jarosław Kuźniar z goforworld.com

Enoturystyka, łącząca w sobie pasję, atrakcyjne szlaki i tradycję polskich winnic, to szansa dla branży na odbicie się od dna. Winiarskie podróże już teraz budzą duże zainteresowanie wśród miłośników wypraw. Jak tłumaczy Kuźniar, warto rozwijać ten obszar, ponieważ daje on mnóstwo możliwości.

Winnica Zbrodzice o łącznej powierzchni 2,1 ha działa od 2004 roku. Od kilku misięcy Winnica prowadzi emisję i zbiera środki na dalszy rozwój. Cel to 2,8 mln złotych. W promocji marki oraz zbiórce wsparcia udziela agencja marketingowa Kuźniar media.

ZOBACZ RÓWNIEŻ