Aliexpress włącza się do walki o polskiego klienta. Będą darmowe dostawy z okazji dnia singla

Dzień singla obchodzony jest 11 listopada. Jest to nieoficjalne święto chińskie. Tego samego dnia serwis Aliexpress urządza wyprzedaż pod hasłem "Globalnego Festiwalu Zamówień". Przypomnijmy, jeszcze w listopadzie odbywa się "Black Week", czyli tradycja wielkich wyprzedaży pochodząca z USA.
Wyprzedaże na Aliexpress
Aliexpress, globalna platforma zakupowa online należąca do Alibaba Group, oficjalnie zainaugorowała tegoroczny Globalny Festiwal Zakupów. W Polsce po raz pierwszy w historii oferta będzie opierała się na darmowej wysyłce. Festiwal oficjalnie wystartuje 11 listopada od godziny 9.
- Globalny Festiwal Zakupowy 11.11 szybko staje się największą wyprzedażą roku na polskim rynku, obok Black Week. W tym roku po raz pierwszy przygotowaliśmy dla naszych polskich klientów dodatkową ofertę specjalną z darmową wysyłką na wszystkie produkty wyprzedażowe - powiedział Gary Topp, dyrektor regionalny Aliexpress na Europę Środkową i Wschodnią.
Obok darmowej dostawy Aliexpress szykuje wyprzedaże do 70 proc. Firma ma szczególnie postawić na przeceny w takich działach, jak elektronika, produkty związane z domem, a także zimowa moda i uroda.
Aliexpress. Rozwój na terenie Polski
W październiku Aliexpress ogłosił zakończenie budowy łódzkiego centrum realizacji zamówień, które będzie działać po raz pierwszy podczas tegorocznej wyprzedaży i pełni funkcję centrum dystrybucji dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wybrane produkty mogą zostać wysłane do klientów w całej Polsce w ciągu trzech dni, a dostawa następnego dnia będzie możliwa w kluczowych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Kraków i Wrocław. Wśród czołowych marek Aliexpress uczestniczących w usłudze 3-dniowej dostawy znajdują się marki Aliexpress takie jak jak Dreame, iLife, InFace, Booster i 70 Mai, jak również szerzej znane marki międzynarodowe, takie jak Xiaomi.
Centrum realizacji zamówień jest częścią kontynuacji i pogłębiania inwestycji w logistykę przez Aliexpress, który od marca tego roku oferuje również usługę gwarantowanej 15-dniowej dostawy wybranych produktów wysyłanych z Chin.