Reklama

„Otwórz firmę na internet” – nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa Grupy WeNet

WeNet
Rusza ogólnopolska kampania WeNet pod hasłem „Otwórz firmę na internet” / Fot. Pexels/ Burst
Widoczność w internecie to podstawa dla każdej firmy. W dzisiejszym świecie wydaje się to oczywiste. Tymczasem wiele przedsiębiorstw wciąż nie ma strony internetowej, wizytówki online czy profili w social mediach. To negatywnie wpływa na zaufanie klientów do firmy i jej wiarygodność. W ramach kampanii pod hasłem „Otwórz firmę na internet” grupa WeNet zwraca uwagę, że brak obecności firmy w necie oznacza realną utratę klientów na rzecz konkurencji.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Reklama

Strona internetowa to wizytówka firmy

Głównym celem kampanii jest uświadomienie firmom, jak ważna jest dla nich obecność online. W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku brak strony internetowej, jej słaba jakość czy brak zaktualizowanych informacji oznacza stratę klientów.

„Strona internetowa to dziś podstawowa wizytówka firmy. Jeśli jest przestarzała, nieaktualna, nie działa lub w ogóle jej nie ma, klienci po prostu pójdą do konkurencji. Znajdą kogoś innego w necie. A przecież nikt nie chce tracić potencjalnych klientów, zwłaszcza że dziś zdobywa się ich coraz trudniej. Co więcej – nawet zadowoleni klienci przestają polecać, jeśli nie mają źródła, które mogliby podesłać znajomym” - mówi Joanna Plona, CEO Grupy WeNet.

Brak widoczności w sieci oznacza stratę klientów

W ramach kampanii powstały spoty reklamowe, które w żartobliwym tonie przedstawiają sytuacje, w których bohaterowie chcą polecić innym firmę, z której usług są zadowoleni, ale jej strona internetowa albo nie istnieje, albo nie jest aktualna. Przekaz jest jasny - bez dobrej i aktualnej strony klienci znajdą kogoś innego w necie.

W kampanii wykorzystano nową identyfikację wizualną Grupy WeNet, która symbolizuje nowoczesne i biznesowe podejście do potrzeb klientów, dopasowane do dzisiejszego świata technologii.

„Rebranding WeNet to nie tylko nowa identyfikacja wizualna - to symbol naszej nowej strategii. Dzięki szerszemu portfolio produktów, wspieramy małe i średnie przedsiębiorstwa w prowadzeniu i rozwijaniu ich biznesu, umożliwiając im skuteczne konkurowanie na rynku. To jasna deklaracja obranego kierunku: technologia i innowacja nie są już luksusem, ale koniecznością dla każdego, kto chce rozwijać swoją firmę i skutecznie budować przewagę nad konkurencją, czy to lokalną czy globalną. Jako WeNet chcemy towarzyszyć przedsiębiorcom na tej drodze i zapewniając odpowiednio dobrane rozwiązania - od stron zaczynając, na narzędziach do wspierania operacji biznesowych kończąc. Robimy to, by właściciele biznesów mogli skupić się na tym co dla nich najważniejsze – na prowadzeniu i rozwoju swojej firmy” – podsumowuje Joanna Plona.

Za realizację spotów odpowiadają doświadczeni specjaliści z branży. Reżyserią zajął się Marcin Pucyk, którego twórczość była wielokrotnie doceniana – m.in. nagrodą BRONZE DRUM na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum, a także wyróżnieniami na prestiżowych wydarzeniach, takich jak Grand Prix Effie czy Cannes Lions. Za stronę kreatywną projektu odpowiada agencja SPOT AND DOT, produkcję powierzono studiu Truskavka, a za planowanie i zakup mediów – agencji Sales&More.

„Zależało nam na najwyższej jakości, dlatego do współpracy zaprosiliśmy najlepszych.Połączenie kreatywności, doświadczenia i profesjonalnego podejścia zaowocowały ciekawą,wyróżniającą się i przyciągającą uwagę kampanią. Połączenie oryginalnego insightu, ze świetnym spojrzeniem reżysera, poczuciem humoru i doskonałym castingiem, dało efekt, który przewyższył nasze oczekiwania” – dodaje Elżbieta Piotrowska – Krzak, odpowiadająca za marketing w WeNet.

Kampania obejmuje emisję 30-sekundowego spotu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz 30- i 15-sekundowych materiałów filmowych online. Wykorzystane zostały różnorodne formaty: wideo, display, search, content marketing oraz mailingi, zapewniając szeroki zasięg i efektywne dotarcie.

Oferta WeNet

Grupa WeNet oferuje rozwiązania, które odpowiadają na realne potrzeby przedsiębiorców — od tworzenia stron internetowych i sklepów e-commerce, przez marketing online, po kompleksowe wsparcie w prowadzeniu firmy – narzędzia do zarządzania relacjami z klientami, kalendarz wizyt, zarządzanie magazynem czy codzienne operacje biznesowe. Ogólnopolska kampania wizerunkowa „Otwórz firmę na internet” Grupy WeNet jest elementem nowej strategii mającej na celu uplasowanie WeNet na pozycji partnera technologicznego małych i średnich firm.

Reklama

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Reklama
Reklama