Reklama

Aktualności

Duet Lanberry & Tribbs, marka Pandora i agencja JU tworzą historię drobnych chwil

Duet Lanberry & Tribbs, marka Pandora i agencja JU tworzą historię drobnych chwil

Pandora, jedna z największych marek biżuteryjnych na świecie, właśnie wkroczyła na muzyczną scenę, a to za sprawą agencji kreatywno-digitalowej JU. W przygotowanej przez agencję kampanii udział biorą utalentowani artyści, duet Lanberry & Tribbs, którzy zachęcają do celebrowania życia poprzez dostrzeganie w nim tych małych, ale jakże istotnych momentów.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 18.10.2023
Reklama
Biedronka: zwolnienia grupowe po negocjacjach ze związkami

Biedronka: zwolnienia grupowe po negocjacjach ze związkami

Biedronka, największa sieć detaliczna w Polsce, wprowadza zmiany w swojej strukturze działu operacyjnego. Decyzja o likwidacji stanowiska kierownika sprzedaży produktów świeżych PSM może mieć istotny wpływ na strukturę zatrudnienia. Co czeka pracowników po reorganizacji?

Złoty dalej szybuje. Najmocniej zyskująca waluta świata po wyborach

Złoty dalej szybuje. Najmocniej zyskująca waluta świata po wyborach

Efekt domina na rynkach finansowych – złoty stał się najmocniej zyskującą walutą na świecie na początku tygodnia. Jego wzmocnienie jest bezpośrednim skutkiem niedzielnych wyborów w Polsce, które przyniosły nadzieję na zmiany w kierunku polityki gospodarczej. Polska odzyskała zaufanie w oczach inwestorów?

Reklama
Reklama
Cash Collector, pierwszy w Polsce, w pełni zautomatyzowany system windykacyjny

Cash Collector, pierwszy w Polsce, w pełni zautomatyzowany system windykacyjny

W Polsce ponad sześćdziesiąt procent faktur jest opłacanych po terminie. W dobie nowej rzeczywistości związanej z rozwojem sztucznej inteligencji jest jednak sposób, by skutecznie windykować nawet najmniejsze kwoty - zwraca uwagę prezes Cash Collector, firmy, która wprowadziła na rynek pierwszy w Polsce, w pełni zautomatyzowany, system windykacyjny.

Zmniejszasz gramaturę produktu w opakowaniu? Będziesz musiał ostrzec konsumenta

Zmniejszasz gramaturę produktu w opakowaniu? Będziesz musiał ostrzec konsumenta

Wprowadzanie konsumentów w błąd poprzez manipulację gramaturą i ceną produktu – tak w skrócie można opisać zjawisko shrinkflacji. Zarówno Francja, jak i Niemcy planują wprowadzenie restrykcji przeciwko tej praktyce. Karą dla producenta ma być jasna informacja na produkcie, że liczba gramów uległa zmianie.

Igor Blukowski (oprac.) 16.10.2023
Modowy startup luksusu

Modowy startup luksusu

O tym jak w czasach kultu markowych podróbek i bylejakości ich oryginałów wybić się w modzie jakością i dbałością o najmniejszy detal designu, opowiada przedsiębiorca Pokolenia Z - Karol Tomas

Reklama