Zielony Kredyt dla małych i średnich firm od Credit Agricole

Credit Agricole
Credit Agricole, Fot. Shutterstock
Credit Agricole uruchamia Zielony Kredyt dla małych i średnich firm. Oferta przeznaczona jest dla przedsiębiorców zainteresowanych sfinansowaniem inwestycji proekologicznych lub działań związanych ze zrównoważonym rozwojem.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 1/2023 (88)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Firmy z sektora SME (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa), podobnie jak i duże korporacje muszą dostosowywać się do wymogów Zielonego Ładu Unii Europejskiej i rosnących wymagań rynkowych związanych z ochroną środowiska. Bank Credit Agricole wychodzi naprzeciw tym potrzebom i proponuje nowy produkt w swojej ofercie: Zielony Kredyt na preferencyjnych warunkach. 

– Jako bank zaangażowany ekologicznie chcemy ułatwiać firmom skuteczną ekotransformację. Pomagamy zdobyć środki na inwestycje, które pozwalają znacząco obniżyć koszty działania i przyczyniają się do ograniczania negatywnego wpływu na środowisko – przekonuje Piotr Skoczek, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami Kredytowymi w Credit Agricole. 

Korzystając z Zielonego Kredytu Credit Agricole, klienci mogą sfinansować m.in. zakup lub wymianę maszyn i urządzeń na bardziej nowoczesne i energooszczędne lub na instalację odnawialnych źródeł energii. Kredyt można wykorzystać także na zakup lub budowę energooszczędnych budynków, ewentualnie termomodernizację istniejących nieruchomości.

Kwota, o którą można wnioskować w ramach Zielonego Kredytu to nawet 10 mln zł, a maksymalny okres kredytowania wynosi 15 lat. Zielony Kredyt udzielany jest ze znacznie obniżoną marżą w porównaniu z innymi kredytami inwestycyjnymi.  

– Mamy nadzieję, że wyraźnie niższy koszt pozyskania kredytu zachęci klientów do inwestowania w nowoczesne rozwiązania proekologiczne. Zapraszamy do kontaktu w naszych placówkach lub przez stronę internetową – zachęca Piotr Skoczek.

My Company Polska wydanie 1/2023 (88)

Więcej możesz przeczytać w 1/2023 (88) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ