Żabka dogaduje się z Allegro. Tak wygląda nowa walka o portfele Polaków
To kolejny krok w budowie ekosystemów lojalnościowych opartych na aplikacjach mobilnych i danych o zachowaniach konsumentów.
Ekosystem benefitów zamiast pojedynczej promocji
Wspólna akcja Żabki i Allegro Smart! wykracza poza klasyczne działania promocyjne. Użytkownicy Allegro Smart! zyskują dostęp do dodatkowych benefitów w sklepach Żabka, dostępnych w sekcji „Smart! Bonusy” na platformie Allegro. Co tydzień pojawiają się tam nowe oferty – m.in. bony rabatowe na zakupy czy promocje na wybrane produkty gastronomiczne.
Z kolei w aplikacji Żappka, w nowej „Strefie partnerów”, użytkownicy mogą wymieniać zgromadzone żappsy na dostęp do Allegro Smart! – miesięczny lub roczny. Całość wspierana jest komunikacją w aplikacjach, newsletterach oraz poprzez powiadomienia push. Akcja potrwa od 17 grudnia 2025 r. do 13 stycznia 2026 r.
Karty podarunkowe jako wehikuł subskrypcji
Istotnym elementem współpracy jest także promocja kart podarunkowych Allegro dostępnych w sklepach Żabka. W dniach 17–23 grudnia klienci, którzy kupią kartę o wartości 100 zł, otrzymają miesięczny dostęp do Allegro Smart!, natomiast przy zakupie karty za 200 zł – roczną subskrypcję programu.
Kod Smart! pojawi się automatycznie w aplikacji Żappka i będzie możliwy do aktywacji aż do połowy maja 2026 r. To rozwiązanie, które łączy sprzedaż offline z cyfrowym modelem subskrypcyjnym i wzmacnia omnichannelową strategię obu marek.
Strategiczna współpraca dwóch silnych marek
– Wspólnie z Allegro przygotowaliśmy akcję z atrakcyjnymi ofertami skierowaną do wszystkich użytkowników Żappki i Allegro Smart! Ta współpraca dobrze pokazuje to, co w Żappce jest wyjątkowe – w jednym miejscu łączy wiele różnych ofert. Nieustannie ją rozwijamy, dostarczając klientom wygodne rozwiązania, które pozwalają oszczędzać czas – mówi Łukasz Gawęda, Director of Digital Business Building w Grupie Żabka.
Z kolei Allegro postrzega współpracę jako kolejny etap rozbudowy programu Smart! poza samą platformą e-commerce.
– Konsekwentnie rozwijamy Allegro Smart! tak, aby oferować realne korzyści także w codziennych sytuacjach zakupowych. Współpraca z Żabką to naturalny kierunek – dzięki niej ponad 7 mln użytkowników Smart! zyskuje dodatkowe benefity w sklepach convenience. To dopiero początek długofalowego partnerstwa – podkreśla Paweł Łowisz, dyrektor Allegro Smart! i programów lojalnościowych w Allegro.
Żappka jako centrum usług
W ostatnich miesiącach Żabka intensywnie rozwija swoją aplikację, konsolidując oferty partnerów w jednym miejscu. „Strefa partnerów” w Żappce obejmuje zarówno promocje marek z Grupy Żabka, jak i zewnętrznych partnerów. Aplikacja łączy funkcje zakupowe, transportowe, rozrywkowe i usługowe, stając się jednym z najbardziej rozbudowanych narzędzi lojalnościowych na polskim rynku retailu.
Dla obu firm współpraca oznacza nie tylko wzrost zasięgu, ale także dostęp do młodszych, mobilnych użytkowników i dalsze wzmacnianie modelu subskrypcyjnego w handlu detalicznym i e-commerce.
Poprawki krawieckie między zakupami. Żabka rozszerza biznes usług
Skrócenie spodni, wymiana zamka w kurtce czy poprawki firan będzie można zlecić… przy okazji zakupów. Żabka, we współpracy z firmą woshwosh, uruchamia nową usługę poprawek krawieckich zamawianych online i realizowanych z wykorzystaniem sieci ponad 12 tys. sklepów w całej Polsce. To kolejny krok w rozwoju tzw. wygodnych usług oraz modelu less waste.
Żabka świętuje otwarcie 12 000. sklepu w Polsce
Sieć sklepów Żabka osiągnęła kolejny kamień milowy, otwierając swoją 12-tysięczną placówkę w Polsce. Sklep został uruchomiony 27 października 2025 r. w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 20A. Jednocześnie firma deklaruje, że to dopiero początek przyspieszenia – do 2028 r. planuje otwierać 1300 nowych sklepów rocznie.
Lato z Żabką. Kulisy biznesu w miejscowościach turystycznych
Zastanawialiście się kiedyś, jak wygląda prowadzenie sklepu franczyzowego w najpopularniejszych kurortach? My Company Polska we współpracy z Żabką odkrywa rąbka tajemnicy!