Współtwórczyni marki Semilac inwestuje w nowego gracza na rynku kosmetyki profesjonalnej
Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional. / Fot.mat.pras.Aurumaris Professional to nowa odsłona firmy Aurumaris, która dotychczas działała na rynku konsumenckim (B2C), a teraz przechodzi do segmentu profesjonalnego (B2B). Produkty Aurumaris Professional są już dostępne w wybranych gabinetach kosmetycznych, które poszerzyły swoją ofertę o nowoczesne zabiegi bazujące na innowacyjnych formułach.
Sukcesy inwestorki
Doświadczenie oraz wizja strategiczna Sylwii Gołębiewskej, są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w nowym segmencie rynku. Współtworzyła markę lakierów hybrydowych Semilac i HiHybrid, którą z sukcesem została sprzedana do funduszu private equity Resource Partners. Oprócz tego założona przez nią Akademia Semilac wyznacza standardy edukacji i profesjonalizmu na rynku kosmetycznym. Sylwia Gołębiewska jest także współprowadzącą program „Kosmetyczne rewolucje”, właścicielką Akademii Sylwii Gołębiewskiej w Krakowie, a obecnie również współwłaścicielką Aurumaris Professional. W nowej marce skierowanej do klientów biznesowych odpowiada za profesjonalną edukację i rozwój sieci dystrybucji w Polsce i za granicą.
- Wsparcie w rozwoju marki Aurumaris Professional to dla mnie ekscytujące wyzwanie. Wierzę w innowacyjność oferowanych produktów i jestem przekonana, że wprowadzamy na rynek produkt, który pomoże wielu klientom i klientkom gabinetów kosmetycznych w szybszy i łatwiejszy sposób na pozbycie się niedoskonałości cery. Wierzę, że nasza oferta spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów, a nasze produkty staną się synonimem jakości w profesjonalnej pielęgnacji skóry – komentuje Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional
Gabinety kosmetyczne, które zdecydują się na współpracę z Aurumaris Professional, oprócz innowacyjnych produktów, zyskają dodatkową usługę marketingową. Marka staje się ich partnerem i angażuje się w ich promocję bez dodatkowych kosztów po stronie salonów, co pomaga w skutecznym dotarciu do potencjalnych klientów.
Innowacyjność w branży beauty
– Aurumaris Professional to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty w profesjonalnej kosmetyce. Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu Sylwii Gołębiewskiej oraz naszej innowacyjności, szybko zyskamy silną pozycję na rynku – komentuje Kamil Komoński, prezes zarządu AURUMARIS.
Poza innowacyjnością w dziedzinie produktów kosmetologicznych, Aurumaris Professional stawia także na profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe wszystkich swoich partnerów oferując unikalną na tym rynku obsługę reklamową w Internecie.
– Wiedząc, jak ważna jest dla naszych partnerów reklama, postanowiliśmy wykorzystać wieloletnie doświadczenie w performance marketingu do kompleksowej obsługi kampanii reklamowych dla współpracujących z nami gabinetów i salonów. Dzięki tej usłudze salony kosmetyczne mogą skutecznie przyciągać nowych klientów, zwiększając swoją widoczność i zyski – dodaje Kamil Komoński, prezes zarządu AURUMARIS.
W ramach grupy marek należących do Aurumaris znajduje się także MYSKN, która oferuje kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Marka dostępna jest za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, a już niedługo testowo trafi do oferty online drogerii Hebe.
Sprawdź także: Autenti wprowadza usługę e-Doręczeń
Dominika Stobiecka: "Jesteśmy na czele rewolucji" [WYWIAD]
Czym jest Toku? O tym rozmawiamy z Dominiką Stobiecką, współzałożycielką startupy rewolucjonizującego świat krypto.