branża kosmetyczna
zobacz inne tematyZarobić na pielęgnacji. Jak rozwijają się polskie firmy kosmetyczne
Produkty kosmetyczne polskich firm mają wzięcie na arenie międzynarodowej i stale są wprowadzane na zagraniczne rynki. Nowe marki powstają regularnie, trzeba jednak pamiętać, że nie za każdym hasłem „innowacja” stoi realna wartość.
Włoskie targi SANA przepustką na rynki europejskie dla producentów wyrobów naturalnych i bio
Polska Izba Biznesowa we Włoszech CAPI razem z Targami w Krakowie oraz Warszawską Izbą Gospodarczą zapraszają polskie firmy z branży kosmetycznej do uczestnictwa we włoskich targach SANA w dniach 8-11 września w Bolonii, gdzie będzie zorganizowane przez PIBW i partnerów stoisko dla firm polskich oraz szereg inicjatyw.
Raport Ekspansja zagraniczna. Mistrzowie ekspansji
Polskie firmy kosmetyczne pokazały, że można zbudować silną pozycję na rynkach zagranicznych. Dla wielu z nich było to dodatkową osłoną, która obroniła ich w kryzysie. Część z nich wykorzystała okazję, by wzmocnić się bardziej.