semilac
zobacz inne tematyWspółtwórczyni marki Semilac inwestuje w nowego gracza na rynku kosmetyki profesjonalnej
Rynek kosmetyki profesjonalnej wzbogacił się nową markę – Aurumaris Professional. Firma, która dotychczas działała w segmencie konsumenckim, teraz wkracza na rynek B2B, poszerzając ofertę dla profesjonalnych gabinetów kosmetycznych o innowacyjne zabiegi niwelujące niedoskonałości cery. Rozwój Aurumaris Professional wspiera Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac, która zaangażowała się kapitałowo i operacyjnie w projekt. Właścicielem większościowym Aurumaris Professional jest Besim Health&Wellness.
SalesOn pozyskał 4 mln zł na rozwój platformy automatyzującej wzrost kompetencji działów sprzedaży
Polski startup SalesOn pozyskał w rundzie seed 4 mln złotych od funduszu Next Road Ventures i Tomasza Gołębiewskiego, twórcy marki Semilac. Pozyskane środki spółka przeznaczy na rozwój platformy i ekspansję zagraniczną.