WORKsHOW2025: Odkryj przyszłość pracy z My Company Polska - już 15 stycznia 2025!
WORKsHOW / Fot. materiały prasoweWORKsHOW2025 to platforma wymiany wiedzy i doświadczeń, skierowana do osób zainteresowanych nowoczesnymi rozwiązaniami w obszarze pracy, zwiększaniem produktywności oraz tworzeniem środowisk sprzyjających równowadze między życiem zawodowym, a osobistym.
Program pełen inspiracji Podczas konferencji uczestnicy będą mieli okazję:
Poznać najnowsze trendy, takie jak 4-dniowy tydzień pracy czy 6- i 7-godzinne modele pracy
- Dowiedzieć się, jak funkcjonują samozarządzające się zespoły
- Wziąć udział w debatach międzypokoleniowych oraz wysłuchać światowej klasy ekspertów
- Zapoznać się z inspirującymi case studies z Polski i zagranicy
- Zainspirować się, jak tworzyć nowoczesne miejsca pracy.
WORKsHOW2025 to nie tylko okazja do zdobycia wiedzy, ale także do nawiązania kontaktów z profesjonalistami z całego świata, którzy kształtują przyszłość pracy w swoich branżach.
Wyniki testów rynkowych 4-dniowego tygodnia pracy w Wielkiej Brytanii potwierdziły, że 71 proc. pracowników doświadczyło zmniejszenia poziomu wypalenia zawodowego, 60 proc. zauważyło większą zdolność łączenia pracy zarobkowej z obowiązkami opiekuńczymi, 62 proc. stwierdziło, że łatwiej jest im pogodzić pracę z życiem towarzyskim, przychody firm wzrosły średnio o 1,4 proc., zdecydowana większość firm zgłosiła utrzymanie lub poprawę produktywności i wyników. Ten największy globalny eksperyment został przeprowadzony - między innymi - pod kierownictwem profesora Brendana Burchella z Uniwersytetu Cambridge, jednego z badaczy prowadzących testy oraz keynote speakera konferencji WORKsHOW2025 organizowanej przez Tinę Sobocińską z HR4Future.
- Dlaczego więc nie przeprowadzić podobnych testów rynkowych w Polsce? - pyta Tina Sobocińska - To jedna z opcji. Inne obejmują ważne wewnętrzne dyskusje w firmach na temat tego, jak pracować mądrzej, a nie więcej – począwszy od efektywnych spotkań, po zmiany w kulturze organizacyjnej czy stylu przywództwa, czy transformację z „Workplace” do „Culture Place - podkreśla pomysłodawczyni konferencji.
My Company Polska – Partner Medialny WORKsHOW2025
My Company Polska, pierwszy w Polsce magazyn popbiznesowy, został partnerem medialnym konferencji WORKsHOW2025. Łączy świeże spojrzenie na biznes z inspiracjami ze świata sportu, kultury i rozrywki, przyciąga uwagę praktycznymi lekcjami biznesowymi, historiami sukcesu i analizami trendów.
Magazyn, który dynamicznie rośnie na polskim rynku, oferuje treści skierowane do przedsiębiorców, właścicieli firm i kadry menedżerskiej. W sekcjach takich jak „Ludzie i Strategie” czy „Moja Firma” czytelnicy znajdą skuteczne strategie biznesowe, poradniki z dziedziny zarządzania, prawa i finansów, a także inspiracje lifestyle’owe.
Dostępny w formie drukowanej i cyfrowej, My Company Polska to kluczowe źródło wiedzy dla każdego, kto chce rozwijać swoją firmę i być na bieżąco z trendami rynkowymi, szczególnie w temacie przyszłości pracy.
- Transformacja Workplace w Culture Place odzwierciedla ewolucję rolę biur ze statycznych miejsc prowadzenia biznesu w dynamiczne centra zaangażowania społeczności, budowania relacji, kreatywności i tworzenia holistycznych doświadczeń. Miejsca pracy przekraczają tradycyjne granice, budując coraz bardziej potrzebne poczucie przynależności, tożsamości, przyczyniając się do wzbogacenia tkanki miejskiej i tworzenia miejsc dla ludzi - Culture Place - twierdzi Dymitr Malcew, Design Director w firmie Gensler, realizujący globalne projekty z Singapuru, speaker konferencji WORKsHOW2025.
WORKsHOW2025 odbędzie się online, zapewni szeroki dostęp czytelnikom i uczestnikom z całego świata. Dla wygody międzynarodowej publiczności, konferencja będzie tłumaczona symultanicznie na język polski i angielski.
Rejestracja już otwarta na stronie wydarzenia.