Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa inwestują w AI. Powstaje firma 45AI w ramach Grupy 45Avenue

Powstaje firma 45AI
Powstaje firma 45AI / Fot. materiały prasowe
Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland oraz Krzysztof Kawa, Group CFO 45Avenue, ogłaszają powstanie firmy 45AI. Nowa spółka specjalizować się będzie w produktach marketingowych oraz rozwiązaniach opartych na technologii AI, dedykowanych dla firm z kategorii Enterprise w Polsce i za granicą.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Wraz z utworzeniem 45AI do zespołu na stanowiska Partnerów dołączają doświadczeni eksperci: Marcin Samek, dotychczasowy Chief Innovation Officer w McCANN Poland oraz Maciej Dobrodziej, dotychczasowy AI Director w 45Avenue.

- Sztuczna inteligencja w sposób rewolucyjny zmienia branżę kreatywną i marketingową na całym świecie. Jestem przekonany, że połączenie kompetencji wybitnych specjalistów z narzędziami AI przyniesie efektywniejszą i skuteczniejszą realizację celów biznesowych. Chcemy nie tylko korzystać z ogólnodostępnych na rynku produktów, ale także - jako 45AI - je współtworzyć. Wierzymy, że te narzędzia będą wielką wartością dodaną dla naszych agencji i klientów, pomagając im w realizacji wszystkich obszarów marketingu mix - wyjaśnia Wojciech Borowski.

- Naszą intencją jest stworzenie rozwiązań z zakresu AI, które wspomogą realizację zadań strategicznych, czyniąc codzienną pracę marketingowców nie tylko szybszą, łatwiejszą, ale przede wszystkim efektywniejszą. Poczynając od etapu analiz, poprzez rekomendacje strategicznie, na koncepcyjnych i kreatywnych kończąc, wszystko to może czerpać benefity ze wsparcia sztucznej inteligencji, budując przewagę konkurencyjną firm i marek. Kluczem jest stworzenie dedykowanych rozwiązań, dopasowanych do specyficznych potrzeb marketerów i agencji - dodaje Marcin Samek.

Sprawdź też: Pracuj Ventures znalazło perełkę? 2 mln dol. w rundzie seed

- W agencjach w ramach Grupy 45Avenue i McCANN Poland, już aktywnie korzystamy z zaawansowanych narzędzi AI, co istotnie podniosło efektywność naszej pracy, zwłaszcza w generowaniu tekstu, projektowaniu wizualnym oraz analizie danych. Dzięki temu zdobyliśmy głębsze zrozumienie potrzeb firm z segmentu Enterprise, a także dostrzegliśmy ograniczenia obecnych rozwiązań, takie jak personalizacja treści, analiza strategiczna czy zapewnienie bezpieczeństwa danych. W odpowiedzi na te wyzwania, w 45AI rozwijamy własne, innowacyjne rozwiązania, które zagwarantują naszym klientom precyzję i skuteczność w realizacji ich celów biznesowych, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych – podsumowuje Maciej Dobrodziej.

ZOBACZ RÓWNIEŻ