Pracuj Ventures znalazło perełkę? 2 mln dolarów w rundzie seed

PeopleForce, fot. mat. prasowe
PeopleForce, fot. mat. prasowe
Fundusz Pracuj Ventures wyłożył 2 mln dolarów ramach rundy inwestycyjnej firmy startupu PeopleForce.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Celem PeopleForce jest dalszy rozwój produktów i poszerzanie zasięgu, z naciskiem na ekspansję na rynku polskim i rynkach Ameryki Łacińskiej.

Pracuj Ventures inwestuje

- Pracuj Ventures potwierdziło swoje zaangażowanie w automatyzację HR i rozwój trendów technologicznych. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią ich portfela inwestycyjnego i chcemy się dalej rozwijać, oferując najlepszą platformę HR dla naszych klientów - powiedział Andrew Cetinic, założyciel i CEO PeopleForce.

Firma, założona w 2019 roku przez Andrew Cetinica, zyskała już ponad 800 klientów oraz ponad 80 000 użytkowników na całym świecie. Wśród nich znajdują się marki znane globalnie, takie jak Rakuten, BMW, Deloitte, Ajax Systems, Reply.io, i YouScan, oraz klienci z sukcesem pozyskani w Polsce, m.in. Autenti, MerXu, Grupa eSky, Inspeerity, Addepto, Verseo i reprezentanci rynku LATAM - Hubbing LATAM, Infracommers, Patagonian, Clarika i inni.

- Jako inwestorzy cieszymy się, że możemy wspierać PeopleForce na tej drodze. Ich nieustanne zaangażowanie w dostarczanie wartości klientom poprzez ukierunkowaną strategię zasługuje na uznanie. Śmiałe podejście zespołu założycielskiego do wchodzenia na nowe globalne rynki idzie w parze z ich innowacyjnością i udokumentowanymi sukcesami. Wierzymy w ich wizję i cieszymy się, że będziemy częścią ich dalszego rozwoju i wzrostu – mówi Paweł Leks, Managing Partner w Pracuj Ventures.

Firma PeopleForce dołączyła do portfolio Pracuj Ventures obok znanych na rynku firm, takich jak: Gamfi, Gymsteer, Inhire.io, Kadromierz, SeniorApp, Sherlock Waste, Wandlee oraz Worksmile.

Plany rozwoju

- Nasi klienci są zachwyceni częstotliwością wprowadzania nowych funkcji na platformie oraz efektywnością naszego wielokrotnie nagradzanego działu Customer Success, który pomaga w optymalizacji procesów HR i czynnie reaguje na ich potrzeby oraz opinie. Jestem podekscytowany tym nowym rozdziałem i możliwością wykorzystania funduszy do wprowadzenia kolejnych innowacji i rozwiązań dla użytkowników - mówi Andrew Cetnic, CEO PeopleForce.

ZOBACZ RÓWNIEŻ