W branży erotycznej trzeba słuchać kobiet

Arkana Miłości to hit StarHouse Love
Arkana Miłości to hit StarHouse Love, fot. materiały prasowe
Rozmowa z Kamilem Matuszkiem, CEO i Head of Game Design StarHouse Love.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 8/2023 (95)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Skąd pomysł na gry osnute wokół erotyki?

Zacząłem od ulepszenia karcianego flirtu towarzyskiego. Po tej grze już wiedziałem, że będę miał firmę o nazwie Let’s Play. W tamtym czasie gry dla par były brzydkie i raczej nie można ich było kupić w sklepie z grami czy księgarni. Wraz ze wspólnikiem Mateuszem Pronobisem przecieraliśmy w tych dziedzinach szlaki w Polsce, dzięki czemu takie produkty również zaczęły się pojawiać bardziej komercyjnie, a nie tylko na Allegro.

Wasze gry stawały się bestsellerami.

Jednym z powodów było to, że postawiliśmy na jakość i estetykę. Polska ma wspaniałą tradycję aktu artystycznego i postanowiliśmy z niej skorzystać.

Ze swojej wiedzy psychologicznej również?

Oczywiście. Zwłaszcza że mam też na koncie fakultet z seksuologii, co lepiej pozwoliło zrozumieć potrzeby par, jak i osób dopiero poznających się, chcących sprawdzić, czy będą mogły dobrze się zgrać.

Czy pandemia zmieniła naszą sferę erotyczną?

Jak najbardziej. Po pierwsze, uwięzieni w domach, zaczęliśmy się zastanawiać nad jakością naszych związków. Po drugie, utrata kontroli nad życiem sprawiła, że otworzyliśmy się na nowe doznania związane z dominacją i uległością. Okazało się, że wielu z nas chce poeksperymentować w tej dziedzinie w kontrolowanych warunkach gry erotycznej.

Jak testujecie wasze gry dla par?

Podobnie jak wszystkie inne. Dajemy je do oceny znajomym parom, czasami prosimy je później o wypełnienie ankiet. Przywiązujemy dużą wagę do tego, by słuchać kobiet. Branża erotyczna była przez lata zdominowana przez facetów, stąd często jest mocno wulgarna. Wrażliwość na głos kobiet pomaga to zmienić i tworzyć produkty nie tylko estetyczne, ale i skuteczne, dopasowane do różnych potrzeb par.

My Company Polska wydanie 8/2023 (95)

Więcej możesz przeczytać w 8/2023 (95) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ