Staffly zapowiada 5 pilotażowych wdrożeń za granicą. W planach też kolejne integracje z partnerami
Filip Sobel, fot. Jakub DereńRok 2022 to przede wszystkim walka o ugruntowanie pozycji na rynku HR oraz pozyskanie - w stosunkowo krótkim czasie - do portfolio Klientów B2B uznanych marek takich jak m.in Toyota Motor Manufacturing Poland, Leroy Merlin, Duży Ben (Grupa Eurocash), Action czy Flying Tiger.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy nasz zespół skupił się także na nawiązaniu współpracy z kluczowymi partnerami - m.in. w lutym 2022 roku uruchomiliśmy integrację Staffly z eRecruiter, czyli systemem do rekrutacji (ATS) Grupy Pracuj, z którego korzysta ponad 1600 podmiotów. W związku z tego typu partnerstwem testy Staffly mogą być błyskawicznie "podpięte" pod istniejące procesy rekrutacyjne klientów w ramach jednego narzędzia. Przyszły rok to plany kolejnych integracji na rynku zarówno krajowym, jak i europejskim.
Ruch generowany w ramach procesów rekrutacyjnych klientów Staffly przełożył się na kilkadziesiąt tysięcy unikalnych testów wykonanych przez kandydatów aplikujących na stanowiska pracy, a stabilność i bezawaryjność systemu gwarantuje swobodne działanie produktu.
Staffly - druga runda finansowania
Udowodnienie realnej wartości w postaci chociażby przyspieszenia preselekcji w rekrutacjach masowych, ale także obniżenie rotacji czy zwiększenia jakości prowadzonych procesów - czyli kluczowych wyzwań działów HR - w połowie roku przełożyło się na pozyskanie drugiej rundy finansowania w kwocie 2 mln zł. Wzięli w niej udział m. in Protos Next VC oraz Freya Capital. Co na temat startupu mówią inwestorzy?
[..] Widzimy spory potencjał w Staffly, które może naprawdę sporo na tym rynku namieszać. Mamy nadzieję, że z naszą drobną pomocą - tłumaczy Michał Lewandowski, Managing Partner Freya Capital.
[..] Postanowiliśmy zaangażować się kapitałowo jako Protos Next VC ponieważ uważamy, że to rozwiązanie ma szansę być wdrażane w wielu krajach na całym świecie - dodaje Paweł Sikorski, Founding Partner w Protos Next VC.
Szybki rozwój umożliwił zwiększenie zatrudnienia w ramach zespołu Staffly o 100 proc. Wprowadziliśmy elementy nowoczesnej kultury organizacyjnej, takie jak np. nielimitowany płatny urlop (za aprobatą całego zespołu) oraz turkusowa struktura.
Staffly - plany na 2023 rok
W przyszłym roku planujemy sukcesywne poszerzanie portfolio nowych klientów i szersze adresowanie ich kluczowych bolączek rekrutacyjnych. Obecna sytuacja makroekonomiczna w żadnym wypadku nie sprzyja nowym przedsięwzięciom, niemniej jednak naszym zadaniem, jako zespołu Staffly jest udowodnienie że produkt "to nie ściema" i że przynosi realną wartość przedsiębiorcom poprzez m.in. - tak bardzo teraz poszukiwane - oszczędności.
Kolejne 12 miesięcy to także próba pierwszego spełnienia naszej globalnej ambicji i wizji. Mamy pierwsze sygnały co do popytu na produkt za granicą i w perspektywie 2023 roku chcielibyśmy spróbować przeprowadzić za granicą pięć pilotażowych wdrożeń produktów (Proof Of Concept).