SmartBee Club rusza na podbój Europy. "Pierwsze testy wypadły bardzo dobrze"

Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Obecnie skupiamy się przede wszystkim na Skandynawii, Wielkiej Brytanii i Holandii. Uruchomiliśmy już stronę internetową - mówi Joanna Ossowska-Rodziewicz, CEO SmartBee Club.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

SmarteBee Club - jak mówią o nim twórcy - to świat domowych eksperymentów. - Tłumaczymy zjawiska, z którymi dzieci spotykają się na codzień. Ale nie na zasadzie podsuwania regułek czy wkuwania definicji. Dziecko wykonuje eksperyment oraz dowiaduje się, jaki ma on wpływ na otaczający je świat - mówi Joanna Ossowska-Rodziewicz. Usługa działa w modelu subskrypcyjnym, użytkownicy regularnie otrzymują boxy z eksperymentami przede wszystkim z dziedzin science and technology.

Więcej o inicjatywie piszemy TUTAJ.

SmartBee Club rusza na podbój Europy

W rozmowie z mycompanypolska.pl CEO SmartBee Club tłumaczy, że firma jest już po wstępnym etapie seedowym, obecnie testuje zagraniczne rynki: - Do tej pory finansowaliśmy się wyłącznie ze środków własnych. W pierwszej kolejności chcemy zająć się rynkami, gdzie dzieci rozmawiają w języku angielskim, dlatego wybraliśmy Skandynawię, Holandię, Wielką Brytanię i południową część Hiszpanii. Uruchomiliśmy już stronę internetową, weryfikujemy, co się dzieje. Wysłaliśmy też produkty testowe na konkretne rynki, informacje zwrotne są bardzo pozytywne. Testujemy zarówno produkty dla klienta indywidualnego, jak i rozwiązania dla szkół.

Wywiad z założycielkami SmartBee Club ukaże się już niedługo na mycompanypolska.pl

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ