PayPal uruchamia nową platformę płatniczą dla sklepów internetowych

PrestaShop Checkout Built with PayPal to pierwsza platforma płatnicza dedykowana sklepom internetowym dająca możliwość łatwego zarządzania różnymi metodami płatności (m.in. kartami kredytowymi, PayPal czy lokalnymi aplikacjami i środkami płatniczymi).
Nowe rozwiązania w obszarze płatności międzynarodowych i mobilnych oraz pojawienie się portfeli cyfrowych dały konsumentom na całym świecie dostęp do szerokiego wachlarza możliwości. Równocześnie, rosnąca liczba dostawców usług i integracja nowych technologii znacznie skomplikowała proces zakupowy dla sprzedawców.
– Wiemy z jakimi wyzwaniami zmagają się na co dzień właściciele e-sklepów, dlatego aby ułatwić im ich działalność postanowiliśmy stworzyć PrestaShop Checkout Built with PayPal. Firmy, które chcą być konkurencyjne i rozwijać się na zagranicznych rynkach, muszą nieustannie odpowiadać na nowe potrzeby konsumentów i poszerzać zakres swoich usług. PrestaShop to wieloletni partner PayPal i jesteśmy dumni, że możemy wspólnie wprowadzać w życie innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają życie zarówno kupującym, jak i sprzedającym – podkreśla Marcin Glogowski, dyrektor zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.
W ramach nowego narzędzia PrestaShop Checkout Built With PayPal sklepy mają dostęp w ramach jednej platformy do różnych metod płatności (karty kredytowe, karty debetowe, PayPal i lokalne metody płatności, takie jak iDeal, Multibanco i Sofort), a także bezpieczniejszy proces płatności wspierany przez PayPal (w tym 3D Secure).
Produkt jest już dostępny na wybranych rynkach europejskich (m.in. we Francji, Włoszech i Hiszpanii), a w ciągu najbliższych tygodni zostanie udostępniony również polskim sprzedawcom.
– PrestaShop Checkout Built with PayPal to efekt naszego wieloletniego doświadczenia w handlu online. Celem nowej platformy jest ułatwienie sprzedawcom udostępniania różnych metod płatności i połączenia ich z szerokim portfolio dodatkowych usług. PrestaShop Checkout Built with PayPal pomaga zwiększyć konwersję i jednocześnie upraszcza zarządzanie całym sklepem internetowym – podkreśla Alexandre Eruimy, CEO PrestaShop.