Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży

Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży
We wtorek, 2 lutego, zadebiutował najnowszy, lutowy numer My Company Polska. W nim m.in. szczery wywiad z Adamem Burakiem, członkiem zarządu Orlenu na temat ekspansji firmy w branży mediowej oraz opowieść o Polakach, którzy rzucili wszystko i wyjechali... robić biznes w tropikach.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- Nie odpowiadam za pokusy polityków. Proszę dać nam trochę czasu, poznacie nas po owocach - mówi w wywiadzie Adam Burak, członek zarządu Orlenu. Czy polski rynek prasy czeka "Orbanizacja", czyli przejęcia mediów przez państwowe spółki? Czy często dzwonią do niego politycy? Czy Orlen zamierza rzucić wyzwanie wielkim domom mediowym i dlaczego nie reklamuje się w Gazecie Wyborczej? Odpowiedzi na to pytanie znajdziecie w specjalnym wywiadzie przeprowadzonym przez redaktorów My Company Polska.

W nowym numerze znajdziecie także obszerny materiał na temat biznesu w tropikach, czyli jak w dobie pandemii radzą sobie Polacy, którzy wyjechali do ciepłych krajów i otworzyli tam biznes. I radzimy, jak samodzielnie zorganizować taką działalność.

To nie jedyny, szalony pomysł na biznes. W numerze piszemy o "polskim klejnocie", czyli krzemieniu pasiastym, który występuje tylko w jednym miejscu na świecie (pod Sandomierzem) i który zaczyna zdobywać popularność jako dodatek do biżuterii oraz o niezwykłych skarpetkach, które podbiły serce irlandzkiego ministra.

W numerze ujawniamy kulisy upadku polskich startupów oraz rozmawiamy z prof. Grzegorzem Mazurkiem, rektorem Akademii Leona Koźmińskiego, która rozpoczęła z naszą redakcją strategiczną współpracę. 

Jak co numer przedstawiamy naszym czytelnikom specjalne raporty poświęcone najbardziej palącym tematom. W tym numerze na warsztat wzięliśmy elektromobilność, a dokładniej jaka przyszłość czeka ten wciąż nowatorski sposób poruszania się po świecie. Sprawdzamy także, jak będzie wyglądało prowadzenie działalności gospodarczej po pandemii - zarówno w zakresie zarządzania firmą jak i szukania nowych okazji biznesowych. Kontynuujemy także nasz cykl raportowy "Zielony Ład" - tym razem piszemy o perspektywach wykorzystania Bałtyku do rozwoju energetyki wiatrowej.

Do tego dziesiątki praktycznych tekstów na temat prowadzenia firmy oraz nowych trendów w gospodarce.

Pełne wydanie miesięcznika dostępne jest na stronie internetowej www.mycompanypolska.pl aplikacji mobilnej My Company Polska oraz w punktach sprzedaży: salonach InMedio, Relay, Empik, RUCH, Kolporter; stacjach benzynowych: Circle K, BP, Shell, Orlen i innych placówkach handlowych.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ