Reklama

dyskonty

zobacz inne tematy
Dyskonty miażdżą konkurencję dwucyfrowym wzrostem ruchu. Hipermarkety tracą klientów

Dyskonty miażdżą konkurencję dwucyfrowym wzrostem ruchu. Hipermarkety tracą klientów

Czy w niedalekiej przyszłości hipermarkety mogą przestać istnieć? To kolejne wyniki badań, które udowadniają, że Polacy wolą zakupy zrobić w dyskontach. Najnowszy raport brutalnie obnaża zmiany na polskim rynku detalicznym. W trzecim kwartale tego roku dyskonty zanotowały potężny, dwucyfrowy wzrost odwiedzin, podczas gdy hipermarkety kontynuują walkę o przetrwanie, tracąc nie tylko ruch, ale przede wszystkim unikalnych klientów.

Maślana gorączka: ceny masła w Polsce biją rekordy, a sąsiedzi szturmują nasze sklepy

Maślana gorączka: ceny masła w Polsce biją rekordy, a sąsiedzi szturmują nasze sklepy

Ceny masła w Polsce wzrosły o ponad 30% w ciągu miesiąca, a liczba promocji drastycznie spadła. Ceny poszły w górę niekoniecznie z powodu drożejących surowców, a m.in. za sprawą problemów naszych sąsiadów. W Czechach i na Słowacji ten produkt podrożał tak bardzo, że tamtejsi konsumenci masowo kupowali masło w polskich marketach. Przy granicach polskie sklepy musiały zabezpieczać masło czipami antykradzieżowymi.

UOKiK vs. sieci handlowe: Rozprawa z nieuczciwymi praktykami sklepów

UOKiK vs. sieci handlowe: Rozprawa z nieuczciwymi praktykami sklepów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) intensyfikuje działania na rzecz walki z nieuczciwymi praktykami w relacjach między sieciami handlowymi a dostawcami produktów spożywczych. Poprzez anonimową ankietę, skierowaną do organizacji branżowych, Urząd zamierza zebrać dowody na nieuczciwe wykorzystywanie przewagi kontraktowej, które obciążają producentów żywności.

Reklama