Immersive Factory z milionem euro na szkolenia BHP w wirtualnej rzeczywistości

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 63
Immersive Factory, wspierana przez programy akceleracyjne VIVE X poinformowała, że pozyskała fundusze w wysokości 1 miliona euro od WaterStart Capital (NCI).

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Startup Immersive Factory, który jest spółką Vive X, oferuje na swojej platformie online szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oparte na rzeczywistości wirtualnej (VR), zainspirowane rzeczywistymi sytuacjami i opracowane we współpracy z partnerami biznesowymi. 

Kursanci mogą przećwiczyć procedury, a w bardzo wielu przypadkach również osobiście doświadczyć, do czego prowadzi naruszanie przepisów bezpieczeństwa. Pod koniec kursu menedżerowie mogą uzyskać dostęp do wykresów statystycznych dotyczących błędów, które ich pracownicy popełnili w trakcie szkolenia. Organizacje mogą używać kursów VR nie tylko do poprawy bezpieczeństwa na stanowisku pracy, ale również do oceny zachowania pracowników w sytuacjach niecodziennych i stresujących. 

- VR pozwala nam z dużą dokładnością odtwarzać rzeczywiste sytuacje w miejscu pracy. To prawdziwy przełom, jeśli chodzi o szkolenia BHP. Kursy są projektowane z myślą zarówno o nowych pracownikach, jak i osobach, które ukończyły szkolenia dawno temu. Kojarzące się z zabawą kursy ponownie rozbudzają ciekawość i zwiększając zdolność do przyswajania nowych informacji - powiedział Olivier Pierre, CEO Immersive Factory.

Szkolenia Immersive Factory dostępne są już na całym świecie, firma ma niemal stu stałych klientów, m.in. Shell, Colas, Siemens, Moët Hennessy, Suez, Volvo, P&G, Engie, Airbus, EDF, Veolia, Saint Gobain, Orano, Eiffage, Bureau Veritas i Air Liquide. 

- Cieszymy się z dodatkowego zastrzyku finansowego dla Immersive Factory. Dostrzegliśmy potencjał firmy już na samym początku jej istnienia i zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, żeby im pomóc. Nowy kapitał pozwoli firmie przyspieszyć rozwój innowacyjnych szkoleniowych VR i wykorzysta możliwości gogli Vive, takich jak HTC VIVE Pro i HTC Focus Plus - mówi Dave Haynes, dyrektor ds. ekosystemu deweloperów i Vive X, EMEA. 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ