HiPets zwiększa skalę działania i przejmuje największe media zwierzęce w Polsce

Amadeusz Król, Paulina Król, Dorota Rymaszewska,
Amadeusz Król, Paulina Król, Dorota Rymaszewska, Leszek Wolany, fot. materiały prasowe
HiPets, platforma oferująca rezerwację wizyt m.in. u lekarzy weterynarii, groomerów oraz behawiorystów, 1.09 br. przejęła od grupy multimedialnej Petstar portale internetowe Psy.pl i Koty.pl, tj. najważniejsze media branży zwierzęcej w Polsce. Transakcja pozwoli spółce zwiększyć skalę działania oraz zaoferować usługodawcom możliwość pozyskiwania nowych klientów.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

HiPets to narzędzie stworzone w 2021 r. przez Dorotę Rymaszewską, z którego korzysta dziś ponad 150 tys. opiekunów psów i kotów oraz kilkuset usługodawców. Pierwszym rozwiązanie umożliwia rezerwację wizyt u lekarzy weterynarii, behawiorystów, groomerów i innych specjalistów świadczących usługi dla zwierząt domowych, a drugim pozwala efektywniej zarządzać biznesem.

- HiPets jest marketplacem dla właścicieli zwierząt i profesjonalistów z branży opieki nad zwierzętami. Naszą misją było stworzenie rozwiązania, dającego psim i kocim opiekunom poczucie bycia wspaniałym zwierzęcym rodzicem. Do tej pory, wizyty wymagały czekania w poczekalni lub prób umówienia się telefonicznie. W efekcie od zauważenia niepokojących objawów u swojego zwierzaka do wizyty u lekarza mija 9 dni! Dzięki HiPets osoby te mogą zarezerwować wizyty u specjalisty o każdej porze dnia i nocy, a usługodawcy skorzystać z m.in. kalendarza pracy, systemu powiadomień czy możliwości komunikacji z klientami. Transakcja z Petstar, największą w Polsce platformą komunikacji dla właścicieli i miłośników zwierząt domowych, umacnia naszą pozycję lidera w branży zwierzęcej i pozwala na dalszy rozwój naszej oferty – mówi Dorota Rymaszewska, pomysłodawczyni HiPets.

Inspiracje: Jan Wedel - historia wizjonera

- Przejęcie serwisów Psy.pl i Koty.pl, marek znanych w branży zwierzęcej od 20 lat, umożliwi nam dotarcie do ponad miliona właścicieli zwierząt w Polsce i zaproponowanie im wygodnej platformy, dzięki której będą mogli łatwo dbać o swoich czworonożnych przyjaciół. Co dla nas szczególnie ważne, w wyniku transakcji przejęliśmy od Petstar organizację akcji charytatywnych – plebiscytu „Serce dla Zwierząt”, w którym wyróżniane są osoby/instytucje angażujące się w pomoc zwierzętom, a także akcji „Zerwijmy łańcuchy” – protestu przeciwko trzymaniu psów na łańcuchach. Jesteśmy naprawdę dumni, że będziemy mogli rozwijać inicjatywy, które realnie zmieniają los zwierząt w Polsce. Do HiPets dołączył także cały zespół zajmujący się do tej pory serwisami i akcjami społecznymi – uzupełnia Leszek Wolany, współzałożyciel HiPets.

Paulina Król, redaktor naczelna serwisów Psy.pl i Koty.pl oraz organizatorka plebiscytu “Serce dla Zwierząt” i akcji społecznej “Zerwijmy łańcuchy”, dodaje: – Jesteśmy przekonani, że dzięki połączeniu z HiPets będziemy mogli dać naszym czytelnikom bogatszą ofertę naturalnie powiązaną z publikowanymi od lat artykułami, która pozwoli im jeszcze lepiej dbać o swoich czworonożnych przyjaciół. Bardzo szybko znaleźliśmy też porozumienie, jeśli chodzi o działania społeczne. Misją HiPets jest pomaganie opiekunom we właściwej opiece nad zwierzętami, a to idealnie wpasowuje się w to, o co my od lat walczymy m.in. edukując opiekunów zwierząt, a także doceniając osoby i instytucje, które ze szczególną troską dbają o dobrostan zwierząt na co dzień.

- Dla serwisów Psy.pl i Koty.pl dołączenie do HiPets to najlepszy możliwy etap rozwoju – komentuje Amadeusz Król, większościowy udziałowiec Petstar i pomysłodawca serwisów. I dodaje: – Media “contentowe” od dawna ewoluują. Do dalszego wzrostu i lepszej monetyzacji potrzebują aktywności na rynku e-commerce lub marketplace. W wizję HiPets uwierzyłem dawno temu, inwestując w tę firmę jako anioł biznesu. Połączenie naszych mediów i wartościowego contentu tworzonego przez ekspertów od ponad 20 lat z rezerwacją usług to naturalny, strategiczny ruch z naszej strony. Jestem przekonany, że to połączenie będzie korzystne dla obu firm, a przede wszystkim dla zwierzaków i ich opiekunów.

HiPets, w odróżnieniu od innych platform rezerwacyjnych, skupia się na zwierzętach domowych, nad którymi opieka ma szczególny wymiar – czworonogów traktuje się bowiem najczęściej jak pełnoprawnych członków rodziny. Rozwiązania oferowane psim i kocim rodzicom muszą spełniać coraz większe wymagania, a generyczne narzędzia używane do rezerwowania usług mechanika czy kosmetyczki nie są wystarczające. To nie pierwsza akwizycja HiPets – w 2021 platforma przejęła już konkurencyjny serwis Petsly. Przejęcie serwisów Psy.pl i Koty.pl sprawiło, że HiPets stało się największą platformą bookingową w obszarze zwierząt domowych w Polsce.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY