Grupa Adyen otwiera oddział w Warszawie

Pieter van der Does Pieter van der Does
Adyen poszerza swoją działalność i tym samym wchodzi na polski rynek. Decyzja o utworzeniu oddziału w Warszawie jest odpowiedzią na rosnący potencjał rynku e-commerce w naszym kraju.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Firma Adyen została założona w 2006 roku, posiada ponad 22 biura na całym świecie i umożliwia przedsiębiorstwom globalne zarządzanie płatnościami oraz oferowanie klientom najlepszych wrażeń z zakupów. W Polsce do jej klientów należą m.in. Booksy, e-obuwie oraz platforma wymiany walut Cinkciarz.

Filozofia firmy jest jasna - Adyen chce być partnerem dla swoich klientów na każdym kroku i pomagać im w rozwoju także w nowych regionach. Podmiot zawarł niedawno strategiczne partnerstwo z firmą BLIK.

Polska ma niezwykle dynamiczny rynek handlu i usług cyfrowych, o czym świadczy popularność platform i technologii, z którymi już współpracujemy i to, jak dobrze są one odbierane przez klientów - mówi Pieter van der Does, współzałożyciel i prezes zarządu Adyen.

Zdaniem przedstawicieli firmy, polscy konsumenci są bardzo otwarci na nowe technologie, szczególnie jeśli chodzi o płatności. Dzięki ofercie Adyen Unified Commerce i jej globalnemu zasięgowi, przedsiębiorstwa mogą reagować na zmieniające się zachowania i potrzeby współczesnych klientów. Wspieranie firm poprzez możliwie najlepsze narzędzia budujące doświadczenie zakupowe - takie jak szybka finalizacja płatności, brak kolejek czy usługa „kliknij i odbierz” - pomoże im wygrać wyścig o lojalność klienta.