Foodsi nawiązuje współpracę z Supuppy. "Każdy produkt zasługuje na drugą szansę"

Współpraca ma na celu nie tylko ograniczenie marnowania żywności, ale i zapewnienie, że produkty takie jak suplementy dla psów mogą być dostępne dla większej liczby odbiorców.
- Dzięki współpracy z Foodsi, nasze suplementy, które są bliskie końca swojego okresu przydatności do spożycia, zyskują szansę na wykorzystanie. To krok w stronę rozszerzenia świadomości na temat potrzeby ograniczenia odpadów, również w kategorii produktów dla zwierząt - wyjaśnia Sara Sobania, założycielka Supuppy.
- Przyjmując Supuppy pod nasze skrzydła, pokazujemy, że każdy rodzaj produktu ma potencjał, by być uratowanym przed zmarnowaniem. To nie tylko ożywienie dla produktów z krótkim terminem ważności, ale także pokazanie, że nasza platforma może służyć szerokiemu spektrum potrzeb - dodaje Mateusz Kowalczyk, założyciel Foodsi.
Inicjatywa - jak podkreślają przedstawiciele obu startupów - jest również zachętą dla innych firm do poszukiwania sposobów na efektywne wykorzystanie swoich produktów.