smartlunch

zobacz inne tematy
SmartLunch integruje

SmartLunch integruje

Analizując rynek benefitów pracowniczych, można zauważyć kilka istotnych trendów. Najbardziej wybija się personalizacja. Nasza sprofilowana oferta wpisuje się w potrzeby pracodawców i pracowników, a dodatkowo buduje silne relacje w zespole – przekonuje Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.

Benefit Systems inwestuje 60 mln zł w SmartLunch – kompleksowe rozwiązania w zakresie posiłków pracowniczych

Benefit Systems inwestuje 60 mln zł w SmartLunch – kompleksowe rozwiązania w zakresie posiłków pracowniczych

Spółka Benefit Systems S.A., oferująca programy wspierające dobrostan pracowników, obejmie 18,53 proc. akcji w SmartLunch S.A., zajmującej się organizacją żywienia zbiorowego w średnich i dużych przedsiębiorstwach. W transakcji uwzględniono wkład niefinansowy w postaci spółki Lunching.pl., która w ramach połączenia zasili swoim know-how i zasobami SmartLunch. Szacunkowa wartość transakcji to blisko 60 mln zł.

Ruszają zgłoszenia do IV edycji ogólnopolskiego konkursu dla HR - People Innovation!

Ruszają zgłoszenia do IV edycji ogólnopolskiego konkursu dla HR - People Innovation!

Po raz kolejny Wrocław stanie się areną dla czwartej edycji ogólnopolskiego konkursu People Innovation, mającego na celu promowanie najnowszych i najskuteczniejszych praktyk w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Organizatorzy konkursy skupiają się na innowacyjności i efektywności w obszarze HR, zapraszając do udziału firmy z całej Polski.

Firmowy dekalog, czyli przegląd rynku benefitów pracowniczych

Firmowy dekalog, czyli przegląd rynku benefitów pracowniczych

Łowienie talentów jest trudne, ale jeszcze trudniejsze jest utrzymanie najlepszych pracowników w firmie. Pieniądze to czasem za mało, warto mądrze korzystać z możliwości, jakie dają benefity. Oto przegląd trendów w pozapłacowym motywowaniu pracowników.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Zdrowe zasady w niezdrowych czasach

Raport Pracownik w centrum uwagi. Zdrowe zasady w niezdrowych czasach

Siłą każdej firmy są ludzie. Ich potrzeby i oczekiwania kształtują rynek pracy, definiują pojęcie dobrego miejsca pracy. Przez lata zmieniały się one ewolucyjnie, pandemia sprawiła, że doszło do rewolucji. Jak dziś powinna wyglądać kultura organizacyjna firmy oraz pakiet benefitów pracowniczych, by być atrakcyjnym pracodawcą.