Reklama

seo

zobacz inne tematy
Kto wygrywa SEO w beauty? Nowy raport Elephate odsłania liderów i trendy, które zmieniają rynek

Kto wygrywa SEO w beauty? Nowy raport Elephate odsłania liderów i trendy, które zmieniają rynek

W polskim e-commerce beauty rozgrywa się dziś rywalizacja o ogromne liczby: łącznie ponad 20 milionów wizyt organicznych miesięcznie i 7 milionów złotych wartości ruchu, przeliczonej według stawek Google Ads. Z najnowszego raportu „SEO w e-commerce beauty 2025” przygotowanego przez ekspertów Elephate wynika, że choć rynek rośnie, to sposób pozyskiwania ruchu ulega głębokiej transformacji.

Technologiczni inwestorzy wchodzą do ICEA. Polska spółka stawia na rozwój AI w e-commerce

Technologiczni inwestorzy wchodzą do ICEA. Polska spółka stawia na rozwój AI w e-commerce

ICEA, specjalista od SEO/SEM w Polsce, rozpoczyna nowy etap rozwoju we współpracy z Lynx Trail Capital – wehikułem inwestycyjnym typu search fund stworzonym przez Michała Kamińskiego i Constantina Marka. Partnerstwo otwiera przed ICEA perspektywę transformacji w AI-native E-Commerce Growth Platform – kompleksowego partnera dla sklepów internetowych i dużych marek.

I ❤ marketing & technology odbędzie się w maju!

I ❤ marketing & technology odbędzie się w maju!

18-20 maja 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej - I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.

Milion złotych na analizę SEO. Wrocławski startup z nowym finansowaniem

Milion złotych na analizę SEO. Wrocławski startup z nowym finansowaniem

Boostsite.com, wrocławski startup technologiczny, stworzył software do automatycznej analizy SEO witryn internetowych. Rozwiązanie od Boostsite.com pozwala firmom nie tylko znacząco obniżać koszty, ale także oszczędzać czas i zasoby potrzebne do optymalizacji oraz utrzymania stron www. Spółka pozyskała właśnie milion złotych finasowania od funduszu Venture INC.

Powstał Tinder dla branży SEO. "Nie zwraca się aż połowa inwestycji w działania SEO"

Powstał Tinder dla branży SEO. "Nie zwraca się aż połowa inwestycji w działania SEO"

Jak wynika z badań Senuto, 94 proc. ankietowanych firm i przedsiębiorców traktuje działania SEO jako rozwiązanie na realne zwiększenie zysków. Według analizy wydatków na optymalizację pozycjonowania, połowa badanych przedsiębiorców wydaje 1–7 tys. zł miesięcznie na działania SEO, jednak w przypadku połowy ankietowanych inwestycja nie zwraca się. Gdzie zatem leży problem i co można zrobić lepiej?

Reklama