marka
zobacz inne tematy5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania
Marka godna zaufania, z tym określeniem spotykacie się coraz częściej. Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Jednak, czym musi się wyróżniać przedsiębiorstwo, by zasłużyć na określenie „marka godna zaufania”? Przygotowaliśmy dla was zestawienie pięciu cech, które są szczególnie przydatne.
Glovo dostarczy do klientów ubrania. Nowy projekt firmy
Platforma Glovo i polska marka modowa Laurella nawiązały współpracę, dzięki której klienci z Warszawy oraz Poznania mogą – za pośrednictwem aplikacji – łatwo i szybko zamówić produkty odzieżowe z ekspresową dostawą do domu zrealizowaną w ciągu kilkudziesięciu minut. Od grudnia usługa będzie dostępna również dla mieszkańców Krakowa. Laurella to pierwszy brand modowy, który pojawił się na Glovo.
Marka Godna Zaufania. Markowy sport
Warto inwestować w sport, choć nie jest to inwestycja prosta. Dzięki sukcesom sportowców marki budują nie tylko swoją rozpoznawalność, ale także bliskie relacje z klientami, a to najlepszy sposób na pozyskanie miana marki godnej zaufania.
Czego możemy się nauczyć od marek?
Co możemy osiągnąć, wdrażając zasady, którymi kierują się silne marki, w nasze życie?
3 powody, dla których warto wspierać pracowników w budowaniu własnego brandu. Marka Godna Zaufania
Wydaje się, że marka osobista ma niewiele wspólnego z budowaniem wizerunku firmy. Wiele firm bagatelizuje ten aspekt, uważając, że liczy się co najwyżej marka szefa czy najważniejszych menedżerów. To błąd, bo personal branding pracowników jest ważnym elementem składowym w tworzeniu marki godnej zaufania. Oto trzy powody, dla których warto wspierać swoich ludzi w budowaniu ich osobistego brandu.
Gdyby szefowie Kodaka i Nokii wiedzieli….
Co łączy – bezdyskusyjnych liderów swoich branż w latach 90-tych – firmy Kodak i Nokia? Miliardy klientów, dużo pieniędzy i podziwiane na całym świecie marki.
Walka o markę Goodyear zakończona. Indyjska firma przegrała mimo, że używa znaku od 24 lat
Firma Goodyear, znana na całym świecie firma zajmująca się głównie produkcją opon wygrała przed indyjskim sądem spór z lokalnym przedsiębiorstwem, który od ponad 24 lat używał marki Good year.
Wraca moda na len. Marka Łyko opracowała unikalną technologię zmiękczania materiału
Stary i szlachetny len to modowy hit ostatnich sezonów. A polska marka Łyko, która tworzy kolekcje ubrań z polskiego i litewskiego lnu płynie na tej fali. Dzięki technologii zmiękczania len się nie gniecie, jest prozdrowotny i wygląda zjawiskowo. I w dodatku jest biodegradowalny i bezodpadowy.
Marka Godna Zaufania 2021. Warto sobie ufać
Z zaufaniem do marki jest jak z zaufaniem do przyjaciela. Długo się je buduje, ale i tak najważniejsze jest, jak zachowamy się w chwili próby. Taką próbą dla nas wszystkich był miniony rok. Przedstawiamy wyniki badania Marka Godna Zaufania 2021.
Marka Godna Zaufania. 3 kroki do budowania zaufania w niepewnych czasach
Określenie marka godna zaufania w czasach pandemii nabrało nowego kontekstu. Panująca wokół niepewność sprawiła, że brandom stawiamy jeszcze większe wymagania. Oczekujemy, że będą nam dawały choćby drobne poczucie stabilizacji i normalności.
Prawny start w startup: Tworzenie i ochrona marki – na co trzeba zwrócić uwagę?
Apple to jedna z najcenniejszych marek na świecie. Amerykański gigant chroni swoich znaków jak oka w głowie. Ostatnio np. walczy z twórcami niewielkiej aplikacji Prepear, bo ich zdaniem logo firmy (gruszka z liściem) za bardzo przypomina… nadgryzione jabłko. Jak nie narazić się gigantom i jednocześnie chronić swoją markę, pisze Tomasz Wiącek z kancelarii MDDP Olkiewicz i Wspólnicy.
Marka Godna Zaufania. Cyfrowa gospodarka z mniejszym zaufaniem
W internecie marka podlega nieustannej ocenie. Tutaj szybko wykrywane są ściemy i fałszywe intencje. Dlatego trzeba być do bólu szczerym, szybko reagować na kryzysy i nie przesadzać z komunikowaniem – mówili uczestnicy debaty Marki Godnej Zaufania.
Budowa marki a zyski. Jak zarobić więcej na wartościach?
Najcenniejsza – to określenie, które wbrew pozorom wcale nie odnosi się wyłącznie do wyceny brandu. Jego siła ukryta jest w wartościach, które za sobą niesie. Tylko tak można zbudować markę godną zaufania.
Gotowi na kryzys. Jak nie zniszczyć swojej marki? [WYWIAD]
Każda marka chciałaby być godna zaufania. Podstawą zaufania jest poczucie bezpieczeństwa. Jak je budować, podpowiada Paweł Tkaczyk, strateg marki.
Komunikacja – klucz do zaufania
Marka godna zaufania – tak chciałaby być postrzegana każda firma. Doskonały produkt czy usługa, świetna sprzedaż to jednak za mało, by na to określenie zasłużyć. Potrzebna jest jeszcze dobra komunikacja – bez niej nie da się zbudować trwałej relacji opartej na zaufaniu, zwłaszcza w cyfrowym świecie.