lidl polska
zobacz inne tematyStanowisko Lidl Polska w związku z alertami SMS sieci sklepów Biedronka
Rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd - pisze Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska, w oświadczeniu przesłanym redakcji mycompanypolska.pl.
Bo wszystko zaczyna się od zaufania
Dla nikogo nie jest tajemnicą, że dobre relacje w firmie buduje się na zaufaniu. Taką przyjazną atmosferę tworzy się krok po kroku, a to wymaga konsekwencji w działaniu, czasu i zaangażowania. Dobrze o tym wiedzą w Lidl Polska, gdzie pracujących wspierają Osoby Zaufania.
Kobieca strona Lidla
Lidl Polska to firma o prawdziwie kobiecym obliczu. No bo jak inaczej traktować fakt, że większość zatrudnionych stanowi płeć piękna? Anna, Agnieszka, Karolina, Edyta i Gracjana pracują na różnych stanowiskach, ale łączy je to, że praca w Lidlu to ich pasja. Podkreślają poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji, możliwość rozwoju, ale też łatwość w godzeniu macierzyństwa i życia rodzinnego z pracą.
Solidarni w czasie wojny. Jak polskie firmy pomagają Ukrainie?
Setki tysięcy Polaków i tysiące polskich firm bezinteresownie ruszyło do pomocy w obliczu rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Zdaliśmy kolejny egzamin z solidarności?
Produkt od Quebonafide w sklepach Lidl Polska. "Propozycja dla poszukujących nowych smaków"
Para muzyków – Quebonafide i FORXST - wkraczają z projektem MISS TI do sieci Lidl Polska. Zaparzone precyzyjnie w Korei Południowej, wegańska Matcha Latte oraz Milk Tea, pojawią się jako pierwsze produkty spożywcze marki premierowo w ofercie sieci Lidl od 9 lutego w cenie 9,99 zł za 500 ml. Lidl wprowadza produkty do oferty na stałe.