innowacyjność
zobacz inne tematyW biznesie. Październik 2021
Najnowsze informacje i wiadomości ze świata biznesu.
Świat małych wynalazków [FELIETON]
Tajne laboratorium Google X – brzmi to mrocznie i groźnie, prawda? To tam ubrani w białe kitle, najbystrzejsi i najmądrzejsi inżynierowie globu szukają nowych wynalazków i przełomów, które zapewnią firmie z Mountain View panowanie nad światem. Lewitujące pociągi, autonomiczne samochody, strumieniowe silniki odrzutowe…
Świat małych wynalazków
Tajne laboratorium Google X – brzmi to mrocznie i groźnie, prawda? To tam ubrani w białe kitle, najbystrzejsi i najmądrzejsi inżynierowie globu szukają nowych wynalazków i przełomów, które zapewnią firmie z Mountain View panowanie nad światem. Lewitujące pociągi, autonomiczne samochody, strumieniowe silniki odrzutowe…
Diagnostyka onkologiczna, walka z żywiołami - innowacyjność potrzebuje analityki
Tym, co napędza innowacyjność jest ciekawość i chęć zmiany rzeczywistości na lepsze. Dzisiaj, w tym niełatwym zadaniu pomaga technologia. Właściwa diagnostyka onkologiczna, przeciwdziałanie niszczycielskim żywiołom - to tylko dwa przykłady wyzwań, z którymi mierzą się badacze i analitycy, wykorzystując technologię SAS.
Schemat na innowacyjność. Polacy od lat uważają się za naród innowacyjny
Choć już widzimy się wśród liderów, to jesteśmy wśród maruderów. Deklarujemy, że chcemy być jak Jeff Bezos, a dominuje w nas folwarczny styl zarządzania, gdzie szef ma zawsze rację i nie popełnia błędów. Jak więc polskie firmy mogą dobiec do pędzącego w przyszłość peletonu innowatorów?
Na czym polega innowacja [FELIETON]
Jakieś trzy tysiące lat temu doszło do spotkania Filistynów i Hebrajczyków. Tym samym doszło do jednego z najsłynniejszych pojedynków w historii. Filistyni byli Ludem Morza pochodzącym z Krety. Stamtąd przypłynęli na wybrzeże Palestyny i zaczęli się tam osiedlać. Hebrajczycy z kolei pod przywództwem króla Saula żyli wyżej, w górskich skupiskach.
Każdą firmę stać na wprowadzenie innowacji? "Tak, ale wiele zależy od otwartości menedżerów"[WYWIAD]
Rodząca się innowacja to zawsze odprysk jakiegoś procesu. Różnie mówi się o diabelskich mocach marketingowców, ale jedno jest ewidentnie nieprawdą – my nie wymyślamy potrzeb. Każda innowacja jest odpowiedzią na jakieś potrzeby - mówi Marcin Bełza, managing partner w One11.