dpd polska

zobacz inne tematy
Zaufanie - między odwagą a rozwagą

Zaufanie - między odwagą a rozwagą

Jakie były kluczowe wyzwania 2024 r. i jakie są prognozy na 2025 r. dla marek dbających o relacje z klientami? O tym rozmawialiśmy podczas debaty Marka Godna Zaufania zorganizowanej przez redakcję „My Company Polska”.

Usługi pocztowe w Polsce tańsze niż chcieliby przedsiębiorcy: "Ceny przesyłek są bardzo niskie" - mówi szef DPD

Usługi pocztowe w Polsce tańsze niż chcieliby przedsiębiorcy: "Ceny przesyłek są bardzo niskie" - mówi szef DPD

Polski rynek usług kurierskich, choć zdominowany przez niskie ceny, jest jednym z najbardziej konkurencyjnych w Europie. Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska, podkreśla, w rozmowie z PAP, że to właśnie ta intensywna konkurencja sprawia, że ceny przesyłek utrzymują się na wyjątkowo niskim poziomie w porównaniu do innych krajów. Mimo rosnących kosztów, takich jak inflacja, droższe paliwo i wyższe wynagrodzenia, średni przychód netto za przesyłkę kurierską od lat stabilizuje się na poziomie około 11 złotych.

Kobieca twarz logistyki. Upada bastion uprzedzeń płciowych w transporcie

Kobieca twarz logistyki. Upada bastion uprzedzeń płciowych w transporcie

Logistyka ciągle ma opinię branży typowo męskiej. Jednak rzeczywistość w znacznej mierze temu przeczy. Kobiety w sektorze TSL mają coraz więcej większe znaczenie i w coraz większym stopniu przyczyniają się do jego transformacji. Bastion uprzedzeń płciowych w transporcie nieodwracalnie upada.

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Zdobycie i utrzymanie zaufania klientów w czasie pandemii koronawirusa to wyzwanie dla wielu firm, również tych z branży KEP. Od początku marca dla odbiorców szczególnie ważne stało się bezpieczeństwo zakupów i unikanie dużych skupisk ludzkich, dlatego znaczna część z nich zwróciła się w stronę e-commerce.