Reklama

coca cola

zobacz inne tematy
AI w reklamie  – czy to się naprawdę opłaca?

AI w reklamie – czy to się naprawdę opłaca?

No dobrze, możliwości możliwościami, ale zawsze pojawia się pytanie, na ile dana technologia ma przełożenie na realny biznes? Bo co z tego, że wygenerujesz atrakcyjny klip, jeśli nie zwiększy on zainteresowania twoją ofertą? Otóż przełożenie jest i to całkiem spore! Poniższy tekst jest fragmentem e-booka o generowaniu wideo za pomocą AI, który jest dostępny w ramach Business Programme AI.

Marcin Ratajczak, Inuru: "Współpraca z Coca-Colą jest jak rola w filmie z Angeliną Jolie" [WYWIAD]

Marcin Ratajczak, Inuru: "Współpraca z Coca-Colą jest jak rola w filmie z Angeliną Jolie" [WYWIAD]

Po współpracy z takim gigantem jak Coca-Cola, wszystkim wydaje się, że osiągnąłeś już praktycznie wszystko. Nikt nie zaprasza cię na castingi, bo producenci myślą, że się za bardzo cenisz. Jesteśmy w tej samej sytuacji. Prowadzenie spółki jest jak sterowanie okrętem po bardzo dzikich wodach - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Marcin Ratajczak, współzałożyciel startupu Inuru.

55-calowy telewizor za 100 zł? Inuru przekonuje, że to możliwe

55-calowy telewizor za 100 zł? Inuru przekonuje, że to możliwe

Nasza technologia jest na tyle interesująca, że za jakiś czas będziemy w stanie wydrukować 55-calowy telewizor za 100 zł. Będzie można powiesić go na ścianie jak plakat. Wydrukowaliśmy już małe prototypu - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Marcin Ratajczak, współzałożyciel Inuru.

Logo - jak je zrobić?

Logo - jak je zrobić?

Logo to nie tylko estetyczny znak, który ma się kojarzyć z firmą, ale przede wszystkim wizualizacja ducha firmy.

Reklama