branża beauty
zobacz inne tematyKto wygrywa SEO w beauty? Nowy raport Elephate odsłania liderów i trendy, które zmieniają rynek
W polskim e-commerce beauty rozgrywa się dziś rywalizacja o ogromne liczby: łącznie ponad 20 milionów wizyt organicznych miesięcznie i 7 milionów złotych wartości ruchu, przeliczonej według stawek Google Ads. Z najnowszego raportu „SEO w e-commerce beauty 2025” przygotowanego przez ekspertów Elephate wynika, że choć rynek rośnie, to sposób pozyskiwania ruchu ulega głębokiej transformacji.
Polska firma chce opatentować grafen w kosmetykach. Za projektem stoi była szefowa Semilac
Spółka Highlander Enterprise S.A., wcześniej działająca pod nazwą Advanced Graphene Products S.A., ogłosiła wejście na rynek kosmetyczny z nową marką „8belle”. Firma, dotychczas kojarzona z produkcją grafenu, planuje wykorzystać ten materiał w swoich produktach do stylizacji paznokci. Za rozwój segmentu kosmetycznego w spółce odpowiada Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marek takich jak Semilac i hi hybrid, która jest obecnie wiceprezesem i akcjonariuszem Highlander Enterprise.
Branża beauty kryzysu się nie boi?
Mimo pogarszającej się kondycji finansowej polskich firm nie wszystkie branże równo cierpią problemy. Branża beauty, jako jedna z niewielu, zdaje się nie odczuwać kryzysu gospodarczego.