Reklama

branża beauty

zobacz inne tematy
Kto wygrywa SEO w beauty? Nowy raport Elephate odsłania liderów i trendy, które zmieniają rynek

Kto wygrywa SEO w beauty? Nowy raport Elephate odsłania liderów i trendy, które zmieniają rynek

W polskim e-commerce beauty rozgrywa się dziś rywalizacja o ogromne liczby: łącznie ponad 20 milionów wizyt organicznych miesięcznie i 7 milionów złotych wartości ruchu, przeliczonej według stawek Google Ads. Z najnowszego raportu „SEO w e-commerce beauty 2025” przygotowanego przez ekspertów Elephate wynika, że choć rynek rośnie, to sposób pozyskiwania ruchu ulega głębokiej transformacji.

Polska firma chce opatentować grafen w kosmetykach. Za projektem stoi była szefowa Semilac

Polska firma chce opatentować grafen w kosmetykach. Za projektem stoi była szefowa Semilac

Spółka Highlander Enterprise S.A., wcześniej działająca pod nazwą Advanced Graphene Products S.A., ogłosiła wejście na rynek kosmetyczny z nową marką „8belle”. Firma, dotychczas kojarzona z produkcją grafenu, planuje wykorzystać ten materiał w swoich produktach do stylizacji paznokci. Za rozwój segmentu kosmetycznego w spółce odpowiada Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marek takich jak Semilac i hi hybrid, która jest obecnie wiceprezesem i akcjonariuszem Highlander Enterprise.

Branża beauty kryzysu się nie boi?

Branża beauty kryzysu się nie boi?

Mimo pogarszającej się kondycji finansowej polskich firm nie wszystkie branże równo cierpią problemy. Branża beauty, jako jedna z niewielu, zdaje się nie odczuwać kryzysu gospodarczego.

Reklama