Raport: Chiny

Eksport w stylu zen

Eksport w stylu zen

Wyślij towar do Chin i z konfucjańskim spokojem czekaj na zapłatę – strategia rozwoju tyleż dalekowschodnia, co karkołomna. Lepiej zgłębić tajniki biznesowego feng shui i ubezpieczyć transakcję.

Adam Mielczarek 21.02.2016
Znajdź dobrego partnera

Znajdź dobrego partnera

Chińczycy zazdrośnie strzegą swojej gospodarki, bazując w dużej mierze na rodzimych producentach i dystrybutorach oraz stosując praktyki protekcjonistyczne w wielu branżach. Do tego natężenie konkurencji jest za Wielkim Murem dużo większe niż w UE czy USA. Lecz ze względu na skalę tego rynku zdecydowanie warto na nim zaistnieć.

Chińska ceremonia

Chińska ceremonia

Chińska etykieta zawiera bogatą symbolikę. Odkodowanie jej i zaakceptowanie otwiera nowe przestrzenie we wzajemnej komunikacji, a w biznesie przekłada się na konkretne efekty w postaci cennych, długoterminowych kontraktów.

Chiński syndrom i polski biznes

Chiński syndrom i polski biznes

Jak przekonują eksperci, dobry, dalekosiężny plan współpracy gospodarczej z Chinami może być szansą dla polskiego biznesu. Szczególnie dla naszego eksportu.