Pierwszy sklep stacjonarny LESS.STORE już otwarty. "Do końca roku otworzymy kolejny punkt"

Mateusz Oleksiuk, CEO spółki, zapowiada, że jest to dopiero początek ekspansji. Wiadomo, że do końca 2022 roku otworzy się kolejny punkt stacjonarny. Jedną z cech szczególnych sklepów ma być przyjemny w odbiorze charakter powierzchni i asortyment składający się z rzeczy zarówno używanych jak i outletowych – spółce zależy na tym, aby LESS.STORE był miejscem przestronnym i wygodnym. Dzięki temu komfort zakupów będzie na naprawdę wysokim poziomie.
Odczarować wizerunek second-handów
LESS.STORE to second hand & outlet przyszłości, który na celu ma zmianę wyobrażeń sklepów z odzieżą używaną oraz wpływ na nawyki konsumenckie społeczeństwa. Marka pokazuje, że można nosić się modnie i stylowo, nie przyczyniając się do masowej produkcji odzieży – w zamian za to, umożliwia wykorzystywanie rzeczy już wyprodukowanych.
W ofercie znaleźć można ubrania używane, a także rzeczy outletowe i końcówki kolekcji. Dzięki starannej selekcji, LESS.STORE gwarantuje naprawdę dobre jakościowo ubrania oraz prawdziwe modowe perełki, często także marki premium. Można wyszukiwać ich w przyjemnym otoczeniu – wystrój jest estetyczny, tworzony w duchu minimalizmu i odbiega od popularnego wizerunku second-handu - dodaje Wojciech Paczka.
Cyrkularność to przyszłość
Spółka stale rozwija się w duchu ekonomii cyrkularnej oraz troski o środowisko. Dowodem na to jest ich drugi brand, LESS.BOX, który skupuje używane przedmioty od użytkowników i wprowadza je w drugi obieg. Aby skorzystać z usługi należy wypełnić formularz przez ich stronę. Spółka chce w ten sposób umożliwić sprawne i proste przekazywanie zbędnych rzeczy każdemu, kto chce pozbyć się niechcianego i równocześnie wesprzeć środowisko.