Milion sprzedanych egzemplarzy Gas Station Simulator. DRAGO entertainment kończy prace nad nową grą

Gas Station Simulator
Gas Station Simulator, fot. materiały prasowe
DRAGO entertainment podało oficjalne dane sprzedażowe hitowej produkcji Gas Station Simulator, która zadebiutowała na Steam jesienią 2021 roku, a od października 2022 dostępna jest na konsolach PlayStation, Nintendo Switch i Xbox. Do teraz grę oraz dodatek Can Touch This nabyło łącznie ponad 1 mln graczy.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- Z wielką satysfakcją pragnę poinformować, że sprzedaż Gas Station Simulator, w wersji na PC, PlayStation, Xbox One i Nintendo Switch, osiągnęła kluczowy próg sprzedażowy, przekraczający 1 milion egzemplarzy. Cieszę się, że udało nam się stworzyć jeden z najlepszych i najgłośniejszych symulatorów ostatnich lat, który w kilkanaście miesięcy od globalnej premiery spełnił oczekiwania tak pokaźnego grona odbiorców. To dla nas wielki powód do dumy i ogromne wyróżnienie, za które dziękujemy wszystkim fanom gry. Od początku zależy nam na tym by to właśnie oni rozwijali razem z nami ten tytuł. Stąd też konsekwentnie dodajemy do projektu coraz to nowe dodatki i uaktualnienia, bazujące często na sugestiach graczy. Pracujemy również nad rozwojem uniwersum i jednym z zapowiedzianych już tytułów: Road Diner Simulator. Chcemy w ten sposób wpłynąć na dalsze zwiększanie monetyzacji projektu – komentuje Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment S.A.

Sprawdź też: Wywiad z Joanną Tynor

Globalna premiera tytułu Gas Station Simulator na platformie Steam odbyła się 15 września 2021 r. Od października 2022 r. gra dostępna jest w wersjach konsolowych, na PlayStation4, Nintendo Switch i Xbox. Do tej pory konsolowe wersje gry sprzedały się w ponad 50 tys. egz., a płatny dodatek dostępny od 11 maja 2022 roku o nazwie Can Touch This w liczbie ok. 105 tys. egzemplarzy.

Obecnie zespół koncentruje się nad tworzeniem nowego autorskiego tytułu – Winter Survival. Do tej pory rolę doradcy merytorycznego pełnił Marek Kamiński, znany podróżnik i zdobywca obu biegunów Ziemi. Spółka poinformowała, że podpisała z Partnerem porozumienie w zakresie zmiany warunków partycypacji w zysku ze sprzedaży gry.

- Serdecznie dziękujemy Markowi za czas, który wspólnie spędziliśmy, nasze drogi się całkowicie nie rozchodzą, w przyszłości zakładamy jeszcze wspólne eventy. Natomiast jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało się nam osiągnąć satysfakcjonujące dla obu stron porozumienie. Dzięki któremu nasz udział w przyszłych zyskach się proporcjonalnie powiększy, co jest pozytywną informacją z finansowego punktu widzenia. Marek natomiast ze względu na swoje obowiązki zawodowe musi w pełni poświęcić się prowadzonym działaniom, za które oczywiście trzymamy kciuki i mocno kibicujemy – mówi Lucjan Mikociak, vice CEO w DRAGO entertainment.

baner 970x200

ZOBACZ RÓWNIEŻ