M. Ciechomska, Orange: Smart city przestało być przyszłością, stało się koniecznością [WIDEO]

Małgorzata Ciechomska, dyrektor sprzedaży i market
Małgorzata Ciechomska, dyrektor sprzedaży i marketingu IoT i Smart Cities, Orange Polska
Smart city to nie jest fanaberia, ale konieczność. Polskie miasta muszą się jak najszybciej zmieniać. Jak to zrobić? Opowiada Małgorzata Ciechomska, dyrektor sprzedaży i marketingu IoT i Smart Cities, Orange Polska.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- Jeszcze chwilę temu mówiąc o smart city wyobrażaliśmy sobie wielkie azjatyckie miasta, amerykańskie metropolie... Tymczasem wzrost kosztów energii i coraz mniejsze zasoby wody sprawiają, że smart city to już nie wyobrażenie, to konieczność - tłumaczy Małgorzata Ciechomska, dyrektor sprzedaży i marketingu IoT i Smart Cities, Orange Polska.

W jaki sposób smart city można wdrożyć w Polsce? O ile można ograniczyć koszty funkcjonowania miast i pozytywnie wpłynąć na biznes? 

Zobacz więcej nagrań i materiałów zrealizowanych podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu

ZOBACZ RÓWNIEŻ