Krzysztof Miruć i TVN znów współpracują z Leroy Merlin. "Naturalne, że nasze ścieżki się przecinają"

Krzysztof Miruć w programie "Stylowe inspiracje Kr
Krzysztof Miruć w programie "Stylowe inspiracje Krzysztofa", fot. YouTube Leroy Merlin
Krzysztof Miruć oraz Grupa TVN wznowili współpracę z Leroy Merlin - o sprawie jako pierwszy poinformował portal Wirtualnemedia.pl. Co zdecydowało o ponownych wspólnych działaniach? Poprosiliśmy o komentarz samych zainteresowanych.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że marka Leroy Merlin znów promuje się poprzez lokowanie produktów w programach należących do grupy TVN. Marka była obecna m.in. w świątecznym odcinku programu "Zgłoś remont" w TVN Style. Od jakiegoś czasu eksperci Leroy Merlin pojawiają się w "Dzień Dobry TVN", a Krzysztof Miruć - gospodarz programów emitowanych w stacjach Grupy TVN - występuje w spotach reklamowych firmy.

Przypomnijmy, że po rosyjskiej agresji na Ukrainę, większość globalnych koncernów wycofało się z Rosji. Francuska Grupa Adeo - właściciel sklepów Auchan i Leroy Merlin - postanowiła jednak dalej świadczyć usługi w państwie rządzonym przez Władimira Putina, co spotkało się z międzynarodową krytyką.

Ambasadorem Leroy Merlin w Polsce był popularny architekt i projektant wnętrz - Krzysztof Miruć, a marka sponsorowała wiele programów z jego udziałem. Miruć po agresji zrezygnował z firmowania swoim nazwiskiem francuskiej firmy. - Jestem zdecydowanie przeciwko rosyjskiej agresji w Ukrainie. Potępiam to, co się w tej chwili dzieje z całego serca. Od początku konfliktu aktywnie angażuje się prywatnie, jako przedsiębiorca w pomoc. Wspieram działania fundacyjne i organizacje niosące wsparcie poszkodowanym. Już od kilku dni analizujemy sytuację i zdecydowaliśmy się wspólnie z Leroy Merlin na zawieszenie mojej obecności w kampaniach - tłumaczył w mediach społecznościowych.

Teraz - jak poinformowały Wirtualnemedia.pl - Krzysztof Miruć wrócił do współpracy z Leroy Merlin. O zakres współpracy zapytaliśmy architekta, poniżej publikujemy oświadczenie, które otrzymaliśmy w odpowiedzi na pytania mycompanypolska.pl:

Decyzję o współpracy z Leroy Merlin Polska Krzysztof podjął w 2021 roku. Funkcjonuje w tym samym otoczeniu związanym z architekturą, projektowaniem wnętrz i remontami więc to, że ścieżki Krzysztofa z polska spółką Leroy Merlin się przecinają jest naturalne. Krzysztof zna całą masę ekspertów, specjalistów, którzy korzystają ze wsparcia sieci sklepów, ale też po prostu dobrych ludzi pracujących w polskich sklepach marki.

Od wiosny 2023 rusza 9 sezon programu Zgłoś Remont oraz od jesieni 5 sezon Weekendowej Metamorfozy na antenach stacji Warner Bros. Discovery, których jednym z partnerów jest Leroy Merlin Polska stąd współpraca. Leroy Merlin Polska to marka silnie obecna w różnych aspektach naszego życia od sportu i sponsoringu piłkarskiej reprezentacji Polski przez współpracę z wieloma samorządami w kraju i mediami po wspieranie programów remontowych, pomocowych. Krzysztof Miruć współpracuje z polskim oddziałem Leroy Merlin, który zerwał współpracę z dostawcami z Rosji i aktywnie angażuje się w wiele projektów pomocowych dla Ukraińców i w Polsce i w Ukrainie. Wspólne plany telewizyjne na antenach grupy Warner Bros. Discovery oraz cele jakie zostały postawione wspólnie z marka Leroy Merlin Polska na czas najbliższej współpracy zdecydowały o kontynuacji wspólnych działań.

Na nasze pytania o zakres współpracy nie odpowiedzili natomiast przedstawiciele Warner Bros. Discovery.

ZOBACZ RÓWNIEŻ