Jaki powinien być bank przyszłości? Wywiad z Katarzyną Dziwulską

Katarzyna Dziwulska i Kuba Dobroszek
Katarzyna Dziwulska i Kuba Dobroszek / Fot. materiały własne
Bank przyszłości to taki, który odpowiada na potrzeby klientów. Dziś konsumenci już otwarcie mówią o tym, jak powinny wyglądać finanse - przekonuje Katarzyna Dziwulska, dyrektor pionu sprzedaży detalicznej, PKO BP.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Z przedstawicielką PKO BP rozmawiamy także o nawykach i potrzebach konsumentów. - Bank przyszłości to taki, który nie jest oparty wyłącznie na produktach i usługach finansowych. Dziś klienci chcą nie tylko bezpiecznie bankować, ale również mieć przejrzyste i intuicyjne aplikacje - mówi Dziwulska.

Jak wskazuje ekspertka, potrzeby będą się ciągle zmieniać, dlatego instytucje finansowe muszę być nieustannie czujne, by sprostać kolejnym wymaganiom.

Zachęcamy do odsłuchania całej rozmowy. Wywiad odbył się podczas konferencji Impact'24 w Poznaniu. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ