Cisco współpracuje z Riot Games. Jakie zmiany czekają na graczy?

Fot. materiały promocyjne
Fot. materiały promocyjne
Cisco zostało oficjalnym partnerem sieciowym League of Legends Esports. Przewiduje się, że współpraca poprawi wydajność sieci podczas turnieju 2020 World Championships aż o 200 proc.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Riot Games i Cisco ogłosiły kilkuletnie partnerstwo. Globalny lider technologii został oficjalnym partnerem sieciowym League of Legend Esports. Cisco dostarczy niezawodną infrastrukturę oraz rozwiązania sieciowe na pięciu kontynentach i podczas trzech międzynarodowych wydarzeń, co wpłynie na poprawę doświadczeń graczy oraz widzów.

Rozwiązania sieciowe Cisco zasilą „The Realm” – prywatny serwer gamingowy wykorzystywany wyłącznie na potrzeby profesjonalnych rozgrywek LoL Esports podczas kilku następnych turniejów.

Jako że esport całkowicie zależy od technologii, niezwykle ważne jest, aby League of Legends działało w oparciu o zaufaną i niezawodną sieć - mówi Scott Adametz, Esports Tech Lead w Riot Games.

Cisco zapewni Riot Games zestaw rozwiązań sieciowych obejmujący serwery kasetowe oraz rackowe Cisco UCS, a także przełączniki Nexus dla centrów przetwarzania danych. Umożliwią one znaczną poprawę jakości rozgrywki i zwiększą możliwości transmisji studyjnych. Ponadto Cisco zapewni elastyczną infrastrukturę dla regionalnych centrów transmisyjnych, która wyrówna szanse podczas rywalizacji w różnych częściach globu i będzie służyła światowemu esportowi przez najbliższe lata.

Co to oznacza dla graczy i fanów? Przewiduje się, że nowe serwery Cisco będą oferowały nawet 200-proc. wzrost wydajności w porównaniu z technologią wykorzystywaną wcześniej - można więc całkowicie zapomnieć o "lagach". Ponadto, wykorzystując technologie sieciowe Cisco, kibice przebywający w domach będą mogli streamować mecze LoL Esports w lepszej jakości i z mniejszymi opóźnieniami.

W ciągu ostatniej dekady LoL Esports stało się największą firmą esportową na świecie. Średnia minutowa widownia podczas finałów Mistrzostw Świata w 2019 r. wyniosła 21,8 miliona osób. Cisco dołączyło do grona najbardziej znanych na świecie marek, będących głównymi, globalnymi sponsorami League of Legends: Mastercard, Louis Vuitton, AXE (Unilever), Red Bull, OPPO, State Farm oraz Secretlab.

ZOBACZ RÓWNIEŻ