Blowek dołącza do agencji Fantasyexpo

Blowek
Blowek i Kuba Dobroszek, Fot. Robert Wilczyński, makeup: Agnieszka Woźniak/Pudrowanie rzeczywistości
Karol "Blowek" Gązwa zmienia po latach agencję, a jego nowym domem będzie Fantasyexpo. Blowek to jeden z największych polskich youtuberów.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi projektami Blowka, a także wesprze go w dalszym rozwoju komercyjnym i biznesowym. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Patryk Wolski Management. 

Blowek to m.in. autor książki "Zostań YouTuberem", jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce, jak również autor największego w Polsce pod względem liczby subskrypcji kanału na YouTube (ponad 4,7 mln). Twórca 1436 filmów wideo, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. 

Swoją przygodę z internetową twórczością rozpoczął w 2009 roku, będąc jeszcze w szkole podstawowej. W 2011 roku założył kanał Blowek i przez 10 lat jako pierwszy w Polsce zgromadził na swoim kanale ponad 4 miliony subskrybentów. Jeszcze w 2014 roku trafił na listę 20 najbardziej wpływowych nastolatków przygotowaną przez Gazetę Wyborczą. Po latach nagrywania i wyświetleniach liczonych w setkach milionów, wprowadził w świat YouTube samego Cezarego Pazurę. 

Blowek tworzy zarówno treści gamingowe, vlogi, challenge, a także podejmuje w swoich odcinkach ciekawych gości. W zeszłym roku, przy zachowaniu szczególnych środków bezpieczeństwa, udało mu się spełnić małe marzenie i przeprowadził wywiad z Dawidem Podsiadło w ramach wspólnej fascynacji światem gwiezdnych wojen. 

Zobacz: Ile zarabia się na YT

Po 6 latach Karol Gązwa zmienia sieć partnerską i podejmuje współpracę z agencją Fantasyexpo, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie nowymi projektami oraz wesprze go w dalszym rozwoju biznesowym. "To dla nas wielka duma, móc współpracować z najlepszymi i największymi. Staramy się działać na zasadzie butikowej i od lat reprezentujemy wyjadaczy Twitcha i świata gamingu, którzy swoją merytoryką mogą wspierać marki" - mówi Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo. "Rośniemy w esporcie i komunikacji, a współpraca z takimi gwiazdami jak Izak, Pasha, Dis czy Ewron nauczyła nas jak zapewniać gwiazdom dom". 

Sprawdź: Ranking youtuberów

Sam Blowek również cieszy się na współpracę. "Dla mnie to zespół profesjonalistów w każdej dziedzinie. Z entuzjazmem patrzę w przyszłość. Myślę, że będzie nam się dobrze współpracowało, a efekty będzie można zobaczyć już niebawem" - zapowiada. 

baner 970x200

ZOBACZ RÓWNIEŻ