Automatyzacja pracy w biurze. Ekspert Canon o tym, dlaczego warto ją wprowadzić

Automatyzacja pracy w biurze. Ekspert Canon o tym, dlaczego warto ją wprowadzić
Kompleksowe systemy zarządzania informacjami w firmie pojawiły się na rynku stosunkowo niedawno, ale już można powiedzieć, że stają się rozwiązaniem niezbędnym. Powód? Wysoce wydajna automatyzacja żmudnej pracy z dokumentami, jakie codziennie trafiają na firmowe biurko.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

– Proces wprowadzania dokumentów i archiwizacji może być w bardzo dużym stopniu zautomatyzowany i nie wymagać ręcznej pracy – przekonuje w rozmowie z „My Company” Michał Mikulski z Canon Polska, ekspert od systemów zarządzania informacjami. – Odczytywanie, klasyfikacja, przechwytywanie kluczowych informacji, archiwizacja... wszystko to może robić system. Dużo wydajniej i szybciej od pracownika, ręcznie przeklikującego kolejne strony dokumentów – wylicza.

Jak to wszystko działa i dla kogo zostało stworzone? Zachęcamy do wysłuchania rozmowy, w trakcie której ekspert Canon Polska wyjaśnia:

jakie problemy najczęściej napotykają firmy w pracy z dokumentacją, 

jak sprawnie sobie z nimi poradzić,

jakie branże mogą najpełniej skorzystać z dobrodziejstw systemów Information Management?

Kliknij i wysłuchaj

 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ