Alioth Group dołącza do Play of Battle jako inwestor i partner strategiczny

Od lewej: Jacek Bartosiak, Jarosław Kotowski, Krystian Zięć
Od lewej: Jacek Bartosiak, Jarosław Kotowski, Krystian Zięć / Fot. materiały prasowe
Alioth Group, trzeci co do wielkości inwestor w projekcie, nie tylko wzmocni go finansowo, ale będzie także aktywnie uczestniczyć w jego rozwoju.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Play of Battle - inicjatywa Jacka Bartosiaka oraz studia Noobz from Poland - to roboczy tytuł gry, która łączy elementy Grand Strategy Wargame z RTS (real-time-strategy). Fabuła skupia się na rywalizacji globalnych mocarstw w latach 2008-2025, technologicznej konkurencji i konfliktach nowej generacji, z uwzględnieniem aktualnych tematów, takich jak rosyjska agresja na Ukrainę. Gracze nie tylko podejmują decyzje o charakterze strategicznym, ale także dowodzą na polu bitwy, co stawia przed nimi wyzwania zarówno w zarządzaniu państwem, jak i jego pozycją na arenie międzynarodowej. Play of Battle - jak przekonują twórcy - pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć również wpływ najnowszych osiągnięć technologicznych na modernizację i efektywność wojsk, odzwierciedlając jak zaawansowane technologie rewolucjonizują nie tylko koncepcję wojenną, ale także taktykę bezpośrednich starć.

Przedstawiciele Alioth Group przekazują, iż partnerstwo otwiera twórcom gry dostęp do unikalnych zasobów i specjalistycznej wiedzy z dziedzin obronności oraz wojskowości, a tym samym konsultacji merytorycznych projektu. Ponadto Krystian Zięć, CEO Alioth, dołączy do zarządu Play of Battle, co zapewni ciągłość i efektywność w realizacji strategii rozwoju firmy.

Sprawdź też: Rząd opodatkuje Temu i Shein? Ministerstwo Finansów pracuje nad planem działania

- Decyzja o inwestycji w Play of Battle jest podyktowana chęcią ciągłego rozwoju firmy i poszerzania jej kompetencji. Nie boimy się odważnych inwestycji, jeśli wierzymy w ich powodzenie, a tak właśnie jest w tym przypadku. Chcemy współtworzyć projekt, który ma ambicję nie tylko stanowić rozrywkę, ale także kształtować świadomość i zrozumienie globalnych zależności i konfliktów, widzimy również ogromny potencjał edukacyjny gry. Jednym z naszych celów jest pokazanie, że efektywne zarządzanie zasobami pozwala osiągnąć przewagę zwiększającą zdolność do odstraszania potencjalnych zagrożeń, nawet bez bezpośredniego konfliktu - komentuje Krystian Zięć. 

Gra ma zostać wydana w 2025 roku. Wcześniej - w październiku tego roku - zostanie udostępnione grywalne demo.

ZOBACZ RÓWNIEŻ