play of battle
zobacz inne tematyPlay of Battle S.A. pozyskała od inwestorów ponad 3 mln zł
Ponad 3 mln zł w ramach publicznej oferty akcji pozyskało warszawskie studio Play of Battle S.A. To jedna z największych ofert publicznych w trybie subskrypcji otwartej spółki gamingowej w Polsce od trzech lat. Pozyskane środki w całości zasilą budżet produkcyjny gry Play of Battle.
Ruszają zapisy na akcje Play of Battle. Spółka planuje pozyskać do 7,02 mln zł
Dziś o godz. 10:00 wystartowały zapisy na akcje Play of Battle S.A. w ramach oferty publicznej spółki. Warszawskie studio gamingowe, na którego czele stoi Jacek Bartosiak, oferuje do 309.090 akcji zwykłych na okaziciela serii L po cenie emisyjnej 22,72 zł. Środki w całości zasilą budżet unikatowej produkcji Play of Battle. Przyjmowanie zapisów na akcje spółki zakończy się 28 listopada br. o godz. 16:00.
Alioth Group dołącza do Play of Battle jako inwestor i partner strategiczny
Alioth Group, trzeci co do wielkości inwestor w projekcie, nie tylko wzmocni go finansowo, ale będzie także aktywnie uczestniczyć w jego rozwoju.
Jacek Bartosiak: "Stworzymy grę, w której będzie wszystko: wojny walutowe, sankcje itp" [WYWIAD]
Chcemy dostarczyć ciekawą grę, która będzie oparta na wiedzy o geopolityce. W oderwaniu od jakichkolwiek sztywnych agend. Będzie w niej wszystko: wojny walutowe, sankcje, problemy z rozliczaniem się za ropę naftową, konflikty kinetyczne – zapowiada dr Jacek Bartosiak, prezes spółki Play of Battle.
Powstaje przełomowa gra o dyplomacji. Twórcy chcą pozyskać 4 mln zł od inwestorów społecznościowych
Play of Battle SA – łódzkie studio tworzące gry strategiczne we współpracy z gronem międzynarodowych ekspertów i doświadczonymi developerami ze studia Noobz from Poland – udostępniło stronę emisji crowdinvestingowej. Kampania promowana jest przez Crowdway. Pod koniec 2022 roku Play of Battle SA planuje debiut na polskiej lub europejskiej giełdzie.
Światowe sławy geopolityki ruszają z kampanią crowdfundingową. Stworzą strategiczną grę wojenną
Wybitni akademicy, analitycy, wojskowi i managerowie – m.in. dr George Friedman, prof. Norman Davies, dr Jacek Bartosiak, gen. Waldemar Skrzypczak oraz Zbigniew Pisarski – chcą wyprodukować przełomową grę przy współudziale inwestorów społecznościowych. Przeniosą dotąd dostępny jedynie dla planowania strategicznego realizm rywalizacji geopolitycznej na popularne platformy dla graczy.