zaufanie

zobacz inne tematy
2/3 Polaków nie ufa zagranicznym e-sklepom. To świadczy o cyfrowej dojrzałości

2/3 Polaków nie ufa zagranicznym e-sklepom. To świadczy o cyfrowej dojrzałości

Choć Polska należy do najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie, zagraniczne sklepy internetowe wciąż mają trudności z przekonaniem polskich klientów do zakupów. Z najnowszego raportu „Wypełnianie Luki Zaufania w Handlu Transgranicznym” wynika, że aż 2/3 Polaków świadomie unika zakupów w zagranicznych sklepach internetowych.

5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania

5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania

Marka godna zaufania, z tym określeniem spotykacie się coraz częściej. Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Jednak, czym musi się wyróżniać przedsiębiorstwo, by zasłużyć na określenie „marka godna zaufania”? Przygotowaliśmy dla was zestawienie pięciu cech, które są szczególnie przydatne.

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Zdobycie i utrzymanie zaufania klientów w czasie pandemii koronawirusa to wyzwanie dla wielu firm, również tych z branży KEP. Od początku marca dla odbiorców szczególnie ważne stało się bezpieczeństwo zakupów i unikanie dużych skupisk ludzkich, dlatego znaczna część z nich zwróciła się w stronę e-commerce.