tomasz stec
zobacz inne tematyLepiej być sprytnym, niż najtańszym [WYWIAD]
Wojnę cenową łatwo jest zacząć, ale trudno zakończyć. Pozycjonowanie marki wyłącznie za pomocą ceny jest trudne i wątpliwe – mówi Tomasz Stec, partner w firmie Simon-Kucher uznawanej za światowego lidera doradztwa cenowego.
Czego małe firmy powinny uczyć się od dużego biznesu? [WYWIAD]
Lepiej w długim terminie osiągać zyskowny, zrównoważony wzrost, niż upaść. To lekcja, którą odrobiły duże firmy. Teraz czas na mały biznes – mówi Tomasz Stec, partner w Simon-Kucher.
Czy polscy klienci przyzwyczaili się do zmian cenowych? Rozmowa z Tomaszem Stecem
Twierdzenie, że konsumenci przestali zwracać uwagę na podwyżki jest bardzo kontrowersyjną tezą. Na pewno liczba podwyżek oraz wysoka inflacja spowodowały, że klientom trudniej zorientować się, jaka powinna być "właściwa" cena - przekonuje Tomasz Stec, Partner Simon-Kucher & Partners.