moda uliczna
zobacz inne tematyBlokowiska i wybiegi. Historia streetwearu w Polsce
Streetwear dotarł nad Wisłę z opóźnieniem – jak zresztą większość zjawisk kulturowych. Dziś moda uliczna to nie tylko styl życia dla fanów jakościowych ubrań, ale też biznesowa szansa dla wizjonerskich przedsiębiorców.
"Królowie basicu" czy pionierzy polskiego streetwearu? O Diamante znów będzie głośno [TYLKO U NAS]
Diamante rozkręcił wspólnie z bratem za 10 tys. zł. Ale historia marki to również wiele złych decyzji – Tomek Grande otwarcie mówi o biznesowych błędach i trwonieniu pieniędzy. Dziś, po pandemicznym kryzysie, chce wrócić na szczyt. Złośliwi nazwą go „królem basicu”, dla innych Diamante to pionierzy polskiego streetwearu.
Streetwear is dead? [FELIETON]
Nie każdy może wie, kim był Virgil Abloh, jednak większość z nas, świadomie bądź nie, w jakiś sposób inspirowała się jego projektami.
W ubraniach marki 2005 chodzi połowa młodej Warszawy. W czym tkwi ich fenomen? [WYWIAD]
Założenie własnej marki nie jest trudne, trudniej jest się utrzymać. 2005 notuje regularne wzrosty – w 2022 r. nasza sprzedaż była o 74 proc. większa niż rok wcześniej. Jednak by dalej się rozwijać, stale musimy o sobie przypominać, musi być o nas głośno. Lubię powtarzać, że 2005 to mainstream offstreamu – mówi Mikołaj Barczewski, współzałożyciel marki 2005.