LPP
zobacz inne tematyESG, czyli mapa drogowa dla firm
Nie jestem zwolenniczką tego, by którąś ze składowych pojęcia ESG wysuwać na pierwszy plan, jednak rzeczywiście w przeszłości większość uwagi skupiała się na wartościach kryjących się pod literą „E”, czyli zagadnieniach środowiskowych – mówiła podczas debaty w ramach Open Eyes Economy Summit Patrycja Zbytniewska, prezeska Fundacji LPP.
Sukces w stylu omnichannel, czyli „Jak nie drzwiami, to oknem”
„Jak nie drzwiami, to oknem” – to stare powiedzenie najlepiej opisuje to, czym jest omnichannel – sztuką dotarcia do klienta, niezależnie od narzędzi.
LPP stworzyło własnego operatora logistycznego. "Nie wykluczamy świadczenia usług dla innych firm"
LPP Logistics to nowa spółka w grupie LPP. Spółka oferuje usługi magazynowe, frachtowe oraz dystrybucyjne, planuje także kolejne inwestycje i zwiększenie zatrudnienia.
Raport: E-commerce. Kierunek: omnichannel
Nawet jeśli nie posiadasz tradycyjnego sklepu, postaw na omnichannel. To najlepsze rozwiązanie, gdy koszty dotarcia do klienta wciąż rosną.
LPP przez wojnę straciło 25 proc. obrotów. Teraz ogłosiło nową strategię ekspansji
Polska firma LPP, właściciel takich marek, jak Reserved, Mohito czy Sinsay, poinformowało o nowej strategii rozwoju. W związku z wojną na Ukrainie, przez którą firma utraciła 25 proc. obrotów, firma zamierza postawić na ekspansję w Europie Zachodniej.
Raport: Ekspansja polskich firm. Biznes bez granic
W czasie pandemii ekspansja na rynki zagraniczne stała się dla wielu polskich firm nie tylko sposobem na przetrwanie, ale też szansą na dynamiczny rozwój. Poznajcie tych, którym w kryzysie udało się wypłynąć na szerokie wody.
XII Europejski Kongres Gospodarczy - relacja
70 debat i dyskusji z udziałem 400 prelegentów i aż 100 tys. widzów – oto wyniki wyjątkowego, XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego i 5. European Tech and Start-up Days. Wydarzenie odbyło się 2–4 września w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Polski Pakt Plastikowy - firmy w walce o ekologię
Celem Polskiego Paktu Plastikowego jest m.in. ograniczenie użycia tworzyw sztucznych. Inicjatywę tworzy 12 firm wspieranych przez grono instytucji - organizacji branżowych, pozarządowych i ze świata nauki.
Bitwa o handel. Kto przegra przez koronakryzys?
Pieniądze lubią ciszę. Zwłaszcza w branży nieruchomości. Kiedy wszyscy mówią o ratowaniu przedsiębiorstw i utrzymaniu miejsc pracy, między właścicielami centrów handlowych a najemcami trwa przeciąganie liny.