kapitał ludzki
zobacz inne tematyStrategia konkurencji i bezkonkurencyjny człowiek – rzecz o relacjach, kapitałach i zasobach ludzkich?
Człowiek pozostaje jedynym, nieimitowalnym elementem każdej organizacji. Jego zdolność samorozwoju, umiejętność dostosowania się do dynamicznie zmieniających się okoliczności, ale przede wszystkim, pierwotna wręcz potrzeba nawiązywania relacji, czynią go kapitałem organizacji, a nie tylko zasobem. Człowiek współcześnie, to czynnik realnej przewagi konkurencyjnej, ważniejszy nawet niż finanse czy technologia. Budowanie i rozwijanie kapitału ludzkiego oraz dbałość o jakość relacji w organizacji, jest fundamentem przewagi strategicznej i sukcesu współczesnych organizacji.
ESG: Kapitał ludzki filarem biznesu przyszłości. Kluczowa rola HR w strategii ESG
Organizatorem wydarzenia, które odbędzie się 23 marca br. o godz. 12:00, jest Helping Hand – firma dostarczająca kompleksowy program wellbeingowy i wsparcia psychologicznego w ramach benefitów pozapłacowych.