Freshmail

zobacz inne tematy
Masz wiadomość! Email i SMS w służbie sprzedaży

Masz wiadomość! Email i SMS w służbie sprzedaży

Od dawna na blogu FreshMaila pokazujemy, że email marketing to najlepszy kanał komunikacji do nawiązywania długotrwałych relacji z odbiorcami. W dzisiejszych czasach te relacje wydają się być dla wielu firm kluczowe, by przetrwać. Dlatego pokażę Ci, jak możesz skorzystać podwójnie, łącząc email marketing z wysyłkami SMS.

3 zasady pozyskiwania odbiorców do newslettera

3 zasady pozyskiwania odbiorców do newslettera

Dobra baza mailowa to klucz do sukcesu w email marketingu. Kluczem jest jednak to, by była pozyskana odpowiednio – wtedy masz pewność, że Twoje starania (oraz budżety) nie idą na marne, odbiorcy chętnie otwierają maile, a wysyłki przynoszą konwersję. W tym artykule przedstawię Ci trzy główne zasady pozyskiwania odbiorców i przedstawię przykłady ich zastosowania.

5 najważniejszych trendów w email marketingu na 2021 rok

5 najważniejszych trendów w email marketingu na 2021 rok

Pandemia COVID-19 diametralnie zmieniła nasze życie - nie tylko prywatne, ale również zawodowe. Najbardziej odczuli to przedsiębiorcy, którzy zostali zmuszeni przenieść swoje biznesy do świata online. Wielu z nich dopiero rozpoczęło swoją przygodę z email marketingiem, niektórzy zaś od dłuższego czasu korzystali z tego kanału.

Email marketing + e-commerce = TRUE LOVE

Email marketing + e-commerce = TRUE LOVE

Mogę śmiało stwierdzić, że email i e-commerce są właściwie nierozłączne. Za pomocą maila klienci dowiadują się o nowych promocjach bądź otrzymują garść inspiracji. Ale email wykorzystywany jest też w innym celu - żeby poinformować o prawidłowym założeniu konta czy przy potwierdzeniu złożenia zamówienia lub wpłynięcia płatności.

Jak przygotować się do gorącego okresu sprzedażowego 2020?

Jak przygotować się do gorącego okresu sprzedażowego 2020?

Wielkimi krokami zbliża się gorący okres sprzedażowy. Już niedługo Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki, Święta czy Sylwester. Według badań przeprowadzonych przez Deloitte aż 3 na 4 Polaków deklaruje chęć zrobienia zakupów w sam Black Friday (w tym roku wypada 27 listopada). Jest to jeden z najwyższych wyników w Europie.