dhl

zobacz inne tematy
Różnorodność to klucz rozwoju

Różnorodność to klucz rozwoju

Logistyka to dziedzina, w której różnorodność daje przewagę konkurencyjną – przekonuje Agata Wydmańska Head of CEE Marketing and Communication DHL SUPPLY CHAIN.

Pointpack traci drugiego akcjonariusza. Problemy mogą spowodować zmniejszenie przychodów spółki o 12-16 mln zł

Pointpack traci drugiego akcjonariusza. Problemy mogą spowodować zmniejszenie przychodów spółki o 12-16 mln zł

Pointpack to integrator kurierów z punktami odbierania i nadawania paczek. Marcowa informacja o współpracy DHL eCommerce Polska i grupy Żabka mogła spowodować problemy Pointpacku na małej giełdzie. O wyprzedaży wszystkich swoich akcji poinformowały już dwa z trzech TFI (Santander i Insignis) będących akcjonariuszami Pointpack. Zostaje Quercus, który ma jeszcze 6,45 proc. akcji.

Najwyższa jakość to inwestycja w przyszłość

Najwyższa jakość to inwestycja w przyszłość

W DHL Parcel klient jest najważniejszy. To jego potrzeby są pierwszym krokiem do nowych rozwiązań i innowacji, które wprowadzamy. Współpracujemy, słuchamy i rozmawiamy, by nasza oferta była dostosowana do rynkowych realiów, oczekiwań i stylu życia nadawców i odbiorców – mówi Anna Kania-Okieńczyc, wiceprezes ds. marketingu i doświadczeń klienta DHL Parcel.

Kobieca twarz logistyki

Kobieca twarz logistyki

Gdy prawie dwa lata temu Monika Duda obejmowała funkcję dyrektor zarządzającej, była pierwszą kobietą w strukturze DHL Supply Chain w Polsce, która objęła tak wysokie stanowisko kierownicze. Media branżowe pisały wtedy, że to „nowy rozdział dla całego sektora logistycznego, który pokazuje potencjał roli kobiet jako nowoczesnych liderek w branży TSL”.

Jak stworzyć sprawny e-sklep, który podbije Europę

Jak stworzyć sprawny e-sklep, który podbije Europę

Walka w branży e-commerce przybiera na sile. Liczba e-sklepów cały czas rośnie, polskie firmy coraz lepiej radzą sobie też na rynkach zagranicznych. O tym, jak podbić zagranicę, rozmawialiśmy z uczestnikami webinaru „Na podbój Europy. Jak stworzyć sprawny e-sklep, który sprawdzi się w ekspansji międzynarodowej”.