Adam Burak

zobacz inne tematy
Kiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem

Kiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem

Kampania marketingowa jest skuteczna wtedy, gdy jest wiarygodna. Współpraca ze sportowcem musi „opowiadać” interesującą historię. Samo wywieszenie billboardu już nie jest skuteczne – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu.

Sport  otwiera drzwi

Sport otwiera drzwi

Orlen jest liderem wśród sponsorów sportu, kultury i projektów społecznych. Marketing sportowy wspiera segment sprzedaży w koncernie, ale jego znaczenie jest znacznie większe.

Orlen nie wyklucza dalszych inwestycji w media [TYLKO U NAS]

Orlen nie wyklucza dalszych inwestycji w media [TYLKO U NAS]

Jeśli coś nam się będzie opłacać i przynosić zyski, to niczego nie możemy wykluczyć – tak na pytanie o ewentualne przejęcia kolejnych mediów przez Orlen odpowiada Adam Burak, członek zarządu paliwowego giganta. W rozmowie z magazynem „My Company Polska” przedstawiciel Orlenu podkreśla jednak, że w tej chwili jego koncern takich planów nie ma.