126
Programowanie lojalności
Programy lojalnościowe przeżywają w Polsce rozkwit. Firma, która chce na tej ich dobrej passie skorzystać, powinna jednak pamiętać, że nie wystarczy po prostu dawać punkty i nagradzać. Potrzeba czegoś więcej.
Data publikacji: 27.09.2019
Małgorzata i Marcin Dziembaj, właściciele szczecińskiej firmy Foonka, tęsknili za spaniem na sianie i nocami spędzonymi pod gołym niebem. Stworzyli więc pościel, która przywraca wspomnienia z dzieciństwa i przybliża emocje bez wychodzenia z sypialni.
Marek Szymaniak
126
Programy lojalnościowe przeżywają w Polsce rozkwit. Firma, która chce na tej ich dobrej passie skorzystać, powinna jednak pamiętać, że nie wystarczy po prostu dawać punkty i nagradzać. Potrzeba czegoś więcej.
130
Nie zdajemy sobie sprawy, że kupując produkty, płacimy nie za jakość, a za słowa, które je opisują. Producenci robią wszystko, by nas zmanipulować językiem – tłumaczy amerykański dziennikarz ekonomiczny Jeff Kreisler, współautor razem z Danem Arielym książki „Grosz do grosza”.
134
Żyjemy w epoce, w której coraz więcej pewników jest podważanych, a do debaty trafiają wciąż nowe, budzące emocje tematy. Potraktowanie ich „pod włos” może być nie tylko odświeżające dla umysłu, ale też przydatne w życiu, które coraz częściej wymaga od nas elastyczności myślenia.
136
Ponad 5,3 tys. uczestników odwiedziło tegoroczne XXIX Forum Ekonomiczne w Krynicy. To historyczny rekord.
144
Jakieś dziesięć tysięcy lat temu nasi przodkowie wpadli na pomysł, w wyniku którego pszenica jest absolutnym genetycznym hegemonem na naszej planecie, a my dzisiaj mamy świra na punkcie produktów bezglutenowych. Przeprowadzili tak zwaną rewolucję agrarną.